![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
გასაგებია რომ დაბლოკილზე დასტარტვა და პირველის ეგრე გაწურვა იდეალური სტარტია, მაგრამ როგორც ვიცით მაღლებზე 4*4-ს დანაკარგი აქვს მეტი, ამიტომ დცცდ რომ უკან გადაიწიოს უფრო უკეთეს შედეგს მოგცემს?
ანუ მეორეში გადართვა და უკან გადაწევა მაგ დროს უფრო სწრაფი იქნება თუ ბოლომდე დაბლოკილი სიარული? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
test pilot
შენი კონკრეტული მანქანა რომელიც კონკრეტულ სტი მოდელს ასწრებდა დსსდ-კარობკით, მის გარეშე უფრო მეტად გაასწრებდა ასე მგონია მე (არ ვგულისხმობ დაბლოკვას ან განბლოკვას, ვგულისხმობ მთლიანად დსსდ ხვასტავიკის მოხსნას) იმიტომ რომ: 1. წონა შემსუბუქდება საკმაოდ 2. სიმძლავრის გადაცემა ძრავიდან საბურავამდე მოხდება ნაკლები გადაცემით 3 მოხდება სიმძლავრის ნაკლებად გაშვება უსარგებლო მიმართულებით (დსსდ ხვასტავიკში არსებული კბილანების დატრიალება ენერგიის გარეშე ნამდვილად არ მოხდება, ეს ენერგია კი აუცილებლად ძრავს უნდა წავართვათ, რაც დანაკლისია საბურავამდე მიტანილი ენერგიისთვის) ჩემი აზრით უბრალო სტი-ს რომ ასწრებდით თქვენი დსსდ კარობკიანი მანქანით (რომელიც სავარაუდოდ ტაიპ რ მოდელია) არის იმის დამსახურება, რომ თქვენი მანქანის ძრავს აქვს ცოტა მეტი სიმძლავრერე ვიდრე სტოკ სტი მოდელს და დსსდ ხვასტავიკით გაზრდილი დანაკარგების მიუხედავად ცოტა მეტი ძალა მიდის საბურავამდე და თქვენი კარობკა არის უფრო მოკლე გადაცემებით. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 328 რეგისტრ.: 28-March 13 მომხმარებელი № 3,344 ![]() |
ციტატა(giorguna22 @ Oct 8 2015, 23:59) [snapback]674064[/snapback] test pilot შენი კონკრეტული მანქანა რომელიც კონკრეტულ სტი მოდელს ასწრებდა დსსდ-კარობკით, მის გარეშე უფრო მეტად გაასწრებდა ასე მგონია მე (არ ვგულისხმობ დაბლოკვას ან განბლოკვას, ვგულისხმობ მთლიანად დსსდ ხვასტავიკის მოხსნას) იმიტომ რომ: 1. წონა შემსუბუქდება საკმაოდ 2. სიმძლავრის გადაცემა ძრავიდან საბურავამდე მოხდება ნაკლები გადაცემით 3 მოხდება სიმძლავრის ნაკლებად გაშვება უსარგებლო მიმართულებით (დსსდ ხვასტავიკში არსებული კბილანების დატრიალება ენერგიის გარეშე ნამდვილად არ მოხდება, ეს ენერგია კი აუცილებლად ძრავს უნდა წავართვათ, რაც დანაკლისია საბურავამდე მიტანილი ენერგიისთვის) ჩემი აზრით უბრალო სტი-ს რომ ასწრებდით თქვენი დსსდ კარობკიანი მანქანით (რომელიც სავარაუდოდ ტაიპ რ მოდელია) არის იმის დამსახურება, რომ თქვენი მანქანის ძრავს აქვს ცოტა მეტი სიმძლავრერე ვიდრე სტოკ სტი მოდელს და დსსდ ხვასტავიკით გაზრდილი დანაკარგების მიუხედავად ცოტა მეტი ძალა მიდის საბურავამდე და თქვენი კარობკა არის უფრო მოკლე გადაცემებით. სიმძლავრე რაშუაშია. ორი სტოიკი 280 ცხენიანი იმპრეზა აიღე. ერთი რა, მეორე პრასტოი სტი. დამიჯერე ვერასოდეს დრაგს ვერ მოუგებს პრასტოი. სტრატის ხარჯზე ყოველთვის დსსდ იგებს. მერე წევ ეგრევე უკანაზე და ისეთივე ხოდიაქ როგორც პრასტოის. ეგაა მაფია რა. თორე აბა დსსდ რო ცალკე წინააღმდეგობაა და დანაკარგია ეგ იასნია. |
|
|
![]() ![]() |