![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
გასაგებია რომ დაბლოკილზე დასტარტვა და პირველის ეგრე გაწურვა იდეალური სტარტია, მაგრამ როგორც ვიცით მაღლებზე 4*4-ს დანაკარგი აქვს მეტი, ამიტომ დცცდ რომ უკან გადაიწიოს უფრო უკეთეს შედეგს მოგცემს?
ანუ მეორეში გადართვა და უკან გადაწევა მაგ დროს უფრო სწრაფი იქნება თუ ბოლომდე დაბლოკილი სიარული? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(giorguna22 @ 9th October 2015 - 11:45) [snapback]674096[/snapback] კი ტო, ერთი 20 კილო მაინც იქნებოდა იმხელა რაღაცა მანახეს რო ვიკითხე რომელია აბა დსსდ თქო არა გიო, ასე არაა, შეიძლება 300-500 გრამში იყოს სხვაობა, შეიძლაება არ იყოს დაჟე ![]() ციტატა(giorguna22 @ 9th October 2015 - 11:45) [snapback]674096[/snapback] ყველაზე რეალური ტესტი იქნება კონკრეტული მანქანა რო აიღო გატესტო ასევე კონკრეტულ მანქანასთან, მერე მიაყენო დსსდ ხვასტავიკი (კარობკიანად არა, ისევე იმ კარობკაზე რითაც მანამდე მოხდა გატესტვა) და მერე კიდე გატესტო მე ვაპირებ ახლო მომავალში დაყენებას და ვნახოთ რა სხვაობას მომცემს... |
|
|
![]() ![]() |