![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
გასაგებია რომ დაბლოკილზე დასტარტვა და პირველის ეგრე გაწურვა იდეალური სტარტია, მაგრამ როგორც ვიცით მაღლებზე 4*4-ს დანაკარგი აქვს მეტი, ამიტომ დცცდ რომ უკან გადაიწიოს უფრო უკეთეს შედეგს მოგცემს?
ანუ მეორეში გადართვა და უკან გადაწევა მაგ დროს უფრო სწრაფი იქნება თუ ბოლომდე დაბლოკილი სიარული? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(giorguna22 @ 9th October 2015 - 12:04) [snapback]674103[/snapback] .ვნახოთ ტესტი კაცმა გატესტა მანქანა და თქვა აქვს სხვაობაოდა რაღა ტესტი უნდა ნახო იმისავით მოგდის იმდღეს კამათი მიდიოდა 2.5 და 2.0 ძრავებს შორის და მეთქი სადრაგაოდ მეთქი 2.5 მირჩევნიათქო რა ხოდა მუბნებოდნენ 2,0 ჯობიაო მთქი გააძრეთ 20G ზე 2.0 აგერ მე ვარ 20G ზე 2.5 დაჟე ავტომატიკათქო და კაროჩე ბოლოს იქამდე მივიდა ლაპარაკი რო იმ 2.0 სთვისაც თხელი პრაკლადკა უნდა დაგვედო და პახოდუ ჩემი უნდა გაგვემექანიკებინა რო რეალურად გამოჩენილიყო სხვაობა 2.5 ვს 2.0 2.0 მაგარია უდაოდ ცხენებში პროსტა მეტი წნევადა უფრო მეტი აბაროტი გჭირდება მარა სადრაგაოდ NM იგებს ეს რეალურად დვამტკიცე უამრავი ტესტით უამრავ იმპრეზასთან |
|
|
![]() ![]() |