IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> DCCD დრაგის დროს
karlo-fan
გამოხმაურება Oct 7 2015, 21:28
გამოხმაურება #1


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




გასაგებია რომ დაბლოკილზე დასტარტვა და პირველის ეგრე გაწურვა იდეალური სტარტია, მაგრამ როგორც ვიცით მაღლებზე 4*4-ს დანაკარგი აქვს მეტი, ამიტომ დცცდ რომ უკან გადაიწიოს უფრო უკეთეს შედეგს მოგცემს?

ანუ მეორეში გადართვა და უკან გადაწევა მაგ დროს უფრო სწრაფი იქნება თუ ბოლომდე დაბლოკილი სიარული?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
TRULOVI
გამოხმაურება Oct 9 2015, 12:58
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ციტატა(giorguna22 @ 9th October 2015 - 12:04) [snapback]674103[/snapback]
.ვნახოთ ტესტი

კაცმა გატესტა მანქანა და თქვა აქვს სხვაობაოდა რაღა ტესტი უნდა ნახო

იმისავით მოგდის იმდღეს კამათი მიდიოდა 2.5 და 2.0 ძრავებს შორის და მეთქი სადრაგაოდ მეთქი 2.5 მირჩევნიათქო რა ხოდა მუბნებოდნენ 2,0 ჯობიაო მთქი გააძრეთ 20G ზე 2.0 აგერ მე ვარ 20G ზე 2.5 დაჟე ავტომატიკათქო


და კაროჩე ბოლოს იქამდე მივიდა ლაპარაკი რო იმ 2.0 სთვისაც თხელი პრაკლადკა უნდა დაგვედო და პახოდუ ჩემი უნდა გაგვემექანიკებინა რო რეალურად გამოჩენილიყო სხვაობა 2.5 ვს 2.0


2.0 მაგარია უდაოდ ცხენებში პროსტა მეტი წნევადა უფრო მეტი აბაროტი გჭირდება მარა სადრაგაოდ NM იგებს ეს რეალურად დვამტკიცე უამრავი ტესტით უამრავ იმპრეზასთან
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
karlo-fan   DCCD დრაგის დროს   Oct 7 2015, 21:28
OZY   ამისთვის თემას ხსნ...   Oct 7 2015, 22:26
giorguna22   karlo-fan Dსსდ ხვასტა...   Oct 7 2015, 23:08
karlo-fan  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge