IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> DCCD დრაგის დროს
karlo-fan
გამოხმაურება Oct 7 2015, 21:28
გამოხმაურება #1


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




გასაგებია რომ დაბლოკილზე დასტარტვა და პირველის ეგრე გაწურვა იდეალური სტარტია, მაგრამ როგორც ვიცით მაღლებზე 4*4-ს დანაკარგი აქვს მეტი, ამიტომ დცცდ რომ უკან გადაიწიოს უფრო უკეთეს შედეგს მოგცემს?

ანუ მეორეში გადართვა და უკან გადაწევა მაგ დროს უფრო სწრაფი იქნება თუ ბოლომდე დაბლოკილი სიარული?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
VADA
გამოხმაურება Oct 9 2015, 13:55
გამოხმაურება #2


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




ANS-555

ჰოდა ქე მიწერია 20 კილო არ იქნებოდა-თქო ...


TRULOVI

შენი ძრავი არის 2.5 ნიზით. გალოვკები აქვს 2.0-ის
ამიტომაც ძალიან განსხვავდება შენი ძრავი სტოკი 2.5 ძრავისგან, რომელსაც 2.5-ის გალოვკები აქვს.


თორქისთვის კარგია 2.2-იანი სტროკერი, მაგრამ სადრაგაოდ დესტროკერი ჯობია, რომელსაც მაღლები გაქვს მოშნი და ქალაქისთვის საერთოდ არ ვარგა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
karlo-fan   DCCD დრაგის დროს   Oct 7 2015, 21:28
OZY   ამისთვის თემას ხსნ...   Oct 7 2015, 22:26
giorguna22   karlo-fan Dსსდ ხვასტა...   Oct 7 2015, 23:08
karlo-fan  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge