![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
გასაგებია რომ დაბლოკილზე დასტარტვა და პირველის ეგრე გაწურვა იდეალური სტარტია, მაგრამ როგორც ვიცით მაღლებზე 4*4-ს დანაკარგი აქვს მეტი, ამიტომ დცცდ რომ უკან გადაიწიოს უფრო უკეთეს შედეგს მოგცემს?
ანუ მეორეში გადართვა და უკან გადაწევა მაგ დროს უფრო სწრაფი იქნება თუ ბოლომდე დაბლოკილი სიარული? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ANS-555
ჰოდა ქე მიწერია 20 კილო არ იქნებოდა-თქო ... TRULOVI შენი ძრავი არის 2.5 ნიზით. გალოვკები აქვს 2.0-ის ამიტომაც ძალიან განსხვავდება შენი ძრავი სტოკი 2.5 ძრავისგან, რომელსაც 2.5-ის გალოვკები აქვს. თორქისთვის კარგია 2.2-იანი სტროკერი, მაგრამ სადრაგაოდ დესტროკერი ჯობია, რომელსაც მაღლები გაქვს მოშნი და ქალაქისთვის საერთოდ არ ვარგა. |
|
|
![]() ![]() |