გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Oct 7 2015, 21:28
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 |
გასაგებია რომ დაბლოკილზე დასტარტვა და პირველის ეგრე გაწურვა იდეალური სტარტია, მაგრამ როგორც ვიცით მაღლებზე 4*4-ს დანაკარგი აქვს მეტი, ამიტომ დცცდ რომ უკან გადაიწიოს უფრო უკეთეს შედეგს მოგცემს?
ანუ მეორეში გადართვა და უკან გადაწევა მაგ დროს უფრო სწრაფი იქნება თუ ბოლომდე დაბლოკილი სიარული? |
|
|
|
![]() |
Oct 9 2015, 14:59
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 |
test pilot
მესმის ძმა რასაც ამბობ, მაგრამ ტაიპ რა-ს აქვს რეალურად მეტი სიმძლავრე, მოკლე კარობკა და ნაკლები წონა ვიდრე სტი-ს. ბუსტზეც აგერ ლაშას (ტაიპერას) ყავდა და 1.2-1.1 ეკავაო კაცმა. შენ მანქანას რო მოხსნა დსსდ ჩემი აზრით უფრო ასწრაფდება მაღლებზე (სტარტზე რო პლიუსია მაგაზე არავინ არ ვდავობთ) |
|
|
|
karlo-fan DCCD დრაგის დროს Oct 7 2015, 21:28
OZY ამისთვის თემას ხსნ... Oct 7 2015, 22:26
giorguna22 karlo-fan
Dსსდ ხვასტა... Oct 7 2015, 23:08
karlo-fan
![]() ![]() |