![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
გასაგებია რომ დაბლოკილზე დასტარტვა და პირველის ეგრე გაწურვა იდეალური სტარტია, მაგრამ როგორც ვიცით მაღლებზე 4*4-ს დანაკარგი აქვს მეტი, ამიტომ დცცდ რომ უკან გადაიწიოს უფრო უკეთეს შედეგს მოგცემს?
ანუ მეორეში გადართვა და უკან გადაწევა მაგ დროს უფრო სწრაფი იქნება თუ ბოლომდე დაბლოკილი სიარული? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ 9th October 2015 - 15:04) [snapback]674135[/snapback] რატო გიყენია 2.0-ის გალოვკები? იმიტომ რო უკეტესი რასპედვალი აქვს ციტატა შენი ძრავი არის 2.5 ნიზით. გალოვკები აქვს 2.0-ის ხოდა ვადარებ 2.0 ესტიაის ესტიაის გალოვკებიტ ნუ იყოს კოვკაზე აწყობილი ტუნდაც ციტატა(giorguna22 @ 9th October 2015 - 15:08) [snapback]674136[/snapback] რა გატესტა? ტაიპერმა რო სტი-ს გაასწრო? რა მერე მაგით დსსდ-ს გამო გაასწრო? მე მგონია რო მაღალი ბუსტის და მოკლე კარობკის და დაბალი წონის გამო ასწრებს ტაიპერი სტი-ს და არა დსსდ-ს გამო. კაცი ამბობს რო ისე ვერ ვასწრებდი ბევრს პაჩტი როვნი იყოო და რო დავლოქე ეგრეევე 2 კუზაო გადაუხტიო მეტი რაქნას ეხლა test pilot შენდა საკო არარ ტესტავთ?ა დრე ავთო ამბობდა კიდე უნდა ცადონო |
|
|
![]() ![]() |