![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 844 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: Zestafoni მომხმარებელი № 869 ![]() |
ფორესტერი მყავს კროსი 2003 წლიანი მექანიკა ტურბინიანი
მაქვს ასეთი პრობლემა ცივზე მაგარ ხოდზეა როგორც კი თავის ტემპერატურაზე დადგება წყალი ვეგარ დადის სვეჩებუ შევცვალე კატალიზატორიც გამოვიღე ვინმეს ხო არ გქონიათ ესეთი შემთხვევა დავიტანჯე რამ იცის ესეთი სიმპტობები მირჩიეთ რამე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
daduka
ციტატა(daduka @ 15th October 2015 - 18:19) [snapback]674834[/snapback] წელი:2000-2004 ძრავი:2.0 შეიძლება 2.5იც საჭე:მარცხენა 1) 2002-მდე ძველ კუზაოზეა (SF5), 2002+ ახალი კუზაოა (SG5-SG9) 2) მარცხენა საჭიანები ამერიკულები მხოლოდ 2.5-ებია, ევროპულები ჩითავს 2.0 მაგრამ ევროპულის ყიდვას არ გირჩევ, ძვირია და ცუდი კომპლექტაციებით. ციტატა(daduka @ 15th October 2015 - 18:19) [snapback]674834[/snapback] იცით რა მაინტერესებს რომ ამიხსნათ: რაზდატკა,მოცურების საწინააღმდეგო და თვლების ბლოკირება თითოეული რას ნიშნავს და რომელი ჯობს ამ სამიდან. რაზდატკა აქვთ მექანიკებს იაპონურ 2.0-ებს, ამერიკულებზე არ მინახავს. მოცურების საწინააღმდეგო მაგ მოდელებში მხოლოდ ტურბინიან იაპოშკებს აქვთ და ეგეც იშვიათია, ანუ შენსას არ ექნება. უკანა ბლოკირებული ხიდი ყველა იაპონურ უტურბინოს აქვს, ამერიკულებს რაც შეეხება, ძველ მოდელებში 2002-მდე 2.5S ვერსიას აქვს უკანა ბლოკირება, 2.5L-ს არ აქვს. 2003 წლიადან ამერიკულებს 2.5XS აქვს უკანა ბლოკირება, 2.5X-ს არ აქვს უკანა ბლოკირება და ზოგადად 2.5X ყველაზე ძიშოვი ვარიანტია. მე გირჩევ იყიდო 2003-2004 წლიანი მაერიკული 2.5XS, გარბენი ეცადე 100 000 მილზე მეტი არ იყოს. ყიდვისას ვინ კოდით შეამოწმე და სუბარუს ბოქსებში აიყვანე მატორისტთან შესამოწმებლად. თუ ტურბინიანი გინდა, მხოლოდ იაპონურები უნდა განიხილო სამწუხაროდ, ამერიკული ტურბინიანი 98% ყველა მოდღნულია და დიდი რისკია ძრავის გაფუჭების |
|
|
![]() ![]() |