![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 844 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: Zestafoni მომხმარებელი № 869 ![]() |
ფორესტერი მყავს კროსი 2003 წლიანი მექანიკა ტურბინიანი
მაქვს ასეთი პრობლემა ცივზე მაგარ ხოდზეა როგორც კი თავის ტემპერატურაზე დადგება წყალი ვეგარ დადის სვეჩებუ შევცვალე კატალიზატორიც გამოვიღე ვინმეს ხო არ გქონიათ ესეთი შემთხვევა დავიტანჯე რამ იცის ესეთი სიმპტობები მირჩიეთ რამე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
daduka
რაზდატკა 2.0 იაპონურებს აქვს მხოლოდ, ჩემი აზრით მაგის არქონა მინუსი არაა... ციტატა(daduka @ 16th October 2015 - 14:57) [snapback]674938[/snapback] ესეიგი 2.5xs უტურბინო უეჭველი ,ეს მოდელი AWD იქნება ხო? Xs რა ნიშნავს? ყველა ფორესტერი awd არის, XS არის უმაღლესი კომპლექტაცია, აქვს კრუიზ კონტროლიც, უკანა თვლების ბლოკირება და სხვა მრავალი ოფცია რაც უბრალო X-ს არ აქვს. ციტატა(daduka @ 16th October 2015 - 14:57) [snapback]674938[/snapback] და კიდევ ფორესტერ L რას ნიშნავს? ძველი თაობის ფორესტერია ისეთივე როგორც ახალი X, ანუ მინიმალური კომლექტაციებით და უაკანა ღია დიფერენციალით. ეხლა ყველაზე მთავარი, მიუხედავად იმისა, რომ არ გექნება მოცურების საწინააღმდეგო და რაზდატკა, უგზოობაზე შესაბამისი საბურავებით ნებისმიერ პირობებში ივლი ძალიან მაგრად. ერთადერთი მინუსი ფორესტერებს რომლებსაც VDC არ აქვთ (მოცურების საწინააღმდეგო ანუ), არის ის, რომ დიაგოლაზე ვერ ადის, ანუ თუ 2 ბორბალი წინ და უკან ჰაერში გამოეკიდა აღმართზე, ვერ დაძრავ მანქანას, უკანა ბლოკირება კი აქვს, მაგრამ არა ისეთი რომ 1-მა ბორბალმა მანქანა აათრიოს აღმართზე... სამაგიეროდ მაგ ბლოკირებით ტალახში, თოვლში და დაკიდულ აღმართებზეც კი ჯიგრულად ახვალ და ივლი... მოკლედ ყველაფერი მიდის იქამდე თუ როგორი მძღოლი ხარ, ფორესტერი ცუდ გზებზე არ გიღალატებს და ბევრ მართლა ჯიპს დაჩაგრავ სუბარუს awd-ს წყალობით, მტავარია იცოდე როგორ ატარო სუბარუ უგზოობაზე ![]() უმეტესობა ჯიპებზე თუ აღმართზე ასვლისას დამადაბლებელ გადაცემებს რთავენ და ნელი ბრუნებით ადიან, ფორესტერზე პირიქით, მიადგები აღმართს, გაუყრი გაზს და აათრევს ბოლომდე ![]() მოკლედ კარგი მასტია თუ იცი სუბარუს მუღამი აუ რამდენი მიწერია ![]() |
|
|
![]() ![]() |