![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 26th November 2015 - 13:05) [snapback]679975[/snapback] არც კი შეადაროთ 4 პორშინიანს! ლაშა, მე პირიქით გეტყოდი. უფრო არ ხურდება და მუხრუჭის ძალაც გაცილებით მეტი აქვს. ტრეკზე 4 პორშინიანი მეორე წრეზე აღარ ვარგოდა. ეს კიდევ იგივე მწარმოებლის კალოდკებით ბოლომდე მიქაჩავს, 5–6 წრეს. მეტი გადაბმულად არ მივლია. თუ გინდა გაწურულ მეოთხეში ჩაართვევინებ აბეესსს. რამდენი კილოა შენი იმპრე ბაკო? ![]() |
|
|
![]() ![]() |