![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 26th November 2015 - 14:20) [snapback]679987[/snapback] ჯომ დაწერა რო 2500 ებიარ მუშაობსო საინტერესოა რატო დაწერა ალბად იმიტომ რო მალე ხურდება არ მუშაობს იმიტომ რომ ესეთი დონის კალოტკებს სჭირდება უფრო მეტი ძალა პატარა აპორნიზე, შესაბამისად ხურდება ძირითადად აპორნი, არც 4 პორშნიანს ხურდება მაგით და არც კალოტკა, ვერ უძლებს აპორნი დისკი, 260+ დან გასაჩერებლად 4 პორშნიანი კიარა ვერც ბლ5-ი იმუშავებს აგრესიულ რეჯიმზე, ეგერ ბაკომაც დაწერა, რეალურად დავდივარო 4-5 კრუგს ![]() იმპრეზაზე აყენია 4 პორშნიანი ტორმუზები და ფეროდოს რაღაც კალოტკები აყენია, უნდა გავარკვიო წინა პატრონთან რა დააყენეა, იმენნა აკლავს, ტრეკზე არვიცი როგორ მოიქცევა, მაგრამ პარნიზე იდეალურია.... ასევე გაგრილებაში დიდ როლსაც თვითონ დისკების ფორმაც ასრულებს... (აპორნი დისკზე არ ვამბობ, მაგრამ მაგასაც დიდი როლი მიუძღვის) ერთადერთი რაც შემიძლია დავწერო რომ 4 პორშნიანზე ტოიოტა სოტკის კალოტკების ზომები არ უნდა დაყენდეს, ანუ აპორნის ფართობის მოდება 4 პორშნიანებს რელაურად უფრო ნაკლები აქვს ქარხნულად ვიდრე მაგ დიდ კალოტკებს რომ აყენებენ, კალოტკის სიდიდის გაზრდიტ ტორმუზი არ უმჯობესებდა, პირიქით უფრო მალე ხურდება აპორნი დისკიც და მერე თვითონ სუპორტიც და ტარმაზნოი ჟიდკოსტიც, ამიტომაც კალოტკის ფართობი სიგანეში არ უნდა აღემატებოდეს თვითონ სუპორტის პორშინის დიამეტრს, ვინმე მსურველი თუ იქნება მაგასთან დაკავშირებით შემიძლია დავდო უტყუარი ინფო, ოღონდ რუსულად იქნება ![]() Bლ5 ტორმუზი ნამდვილად ცუდი არ არის, კარგია, გათვლილია მასაზე, მაგრამ ერთ 2 პორშნიანი 4 პორშნიანს ვერ უნდა სჯობნიდეს, თუ მანქანას ქარხნულად არ მოყვა 4 პორშნიანები და გინდათ დააყენოთ მაშინ მარტო სუპორტებიც და აპორნების შეცვლის გარდა შლანგებიც უნდა შეიცვალოს არმირებულით, რადგან უფრო მეტი ცნევაზე მუშაობს და მაგ რეზინის შლანგებს ბერავს რაც პრაკტიკულად ძალიან დიდი დანაკარგია |
|
|
![]() ![]() |