![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 136 რეგისტრ.: 12-May 12 მომხმარებელი № 2,693 ![]() |
გაუმარჯოს... მოკლედ მჭირდება დახმარება რჩევა... მუღამის გამო ჩამოვიყვანეთ "თაზა 07" )) და რაღაცეების გაკეთება გვინდა.... პირველი უკან ბარაბნების გადაკეთება აპორნებზე თუ ვინმეს გეგულებათ ხელოსანი რომელსაც შეუძლია დაგვეხმაროს იდეის განხორციელებაში გთხოვთ საკონტაქტო საშუალებები გაგვიზიაროთ )) მეორე საკითხი.... გვინდოდა გიდრავლიკის დაყენება იდეაში მიდის ნივის ზბორკა მაგრამ რამდენადაც ჩვენი 07 არი 2011 წლის გამოშვება არ ხერხდება ნივის ზბორკის დაყენება (არასაკმარისი ადგილის გამო) შესაბამისად გვირჩიეს ელექტრო გიდრო უსილიწელის დაყენება... რისი შოვნაც არც ისე ადვილი იყო მაგრამ მაინც მოვახერხეთ და ვიშოვეთ... ამის მონტაჟი აბსოლიტურად არ წარმოადგენს პრობლემას მაგრამ გვაქ მეორე პრობლემა.... არ მოყვა ერთერთი შტეკერი რომლიდანაც გამოდის 8 წვერი წვერები პაიკით გამოვაყვანინეთ მაგრამ ეხლა გვჭირდება ისეთი ელეკტრიკი რომელიც ერკვევა სქემებში და რომელსაც არ დაეზარება ამაზე ხელის მოკიდება რომ გაიგოს რა სად უნდა შეერთდეს... თუ ვინმეს გეგულებათ ასეთი "გენიოსი" მიგვასწავლეთ ან საკონტაქტო ნომერი მოგვწერეთ.... წინასწარ დიდი მადლობა ყურადღებისთვის....
იმედია თემა სწორად გავხსენი.... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(FilipoVich @ 27th November 2015 - 13:06) [snapback]680124[/snapback] გიდრო გიდრო ნიშნავს გიდრავლიკურს, ანუ სითხიანს, ანუ ელექტრო ძრავი აკაჩავებს სითხეს, ანუ ATF-ს და ის დაკაჩავებული ATF-აწვება რეიკას, ანუ რულავოი კალონკას, ეს უბრალოდ ძრავის, რომელიც პირდაპირ უნდა "მიდუღდეს" რულის ღერძზე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 136 რეგისტრ.: 12-May 12 მომხმარებელი № 2,693 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ Nov 27 2015, 13:13) [snapback]680126[/snapback] გიდრო ნიშნავს გიდრავლიკურს, ანუ სითხიანს, ანუ ელექტრო ძრავი აკაჩავებს სითხეს, ანუ ATF-ს და ის დაკაჩავებული ATF-აწვება რეიკას, ანუ რულავოი კალონკას, ეს უბრალოდ ძრავის, რომელიც პირდაპირ უნდა "მიდუღდეს" რულის ღერძზე... მოკლედ ეს ბევრად მარტივი ვარიანტია ეგ ზუსტად ვიცი.... მე ამ შემთხვევაში არ მჭირდება მექანიკოსი რომელიც ამას დამიყენებს მხოლოდ ჭკვიანი ელეკტრიკი მინდა.... რომელიც ან სქემას დასერჩავს და ან თვითონ გაერკვევა სქემაში.... ამ შემთხვევაში არაფრის მიდუღება არ არი არსად საჭირო... იცვლება თავისი ზავაცკოი ღერძი და მის მაგივრად დგება ეს ელ.უსილიწელი... მაგ მექანიკურ მხარეს მე მოვაგვარებ... უბრალოდ მინდა რომ დაგულებული მყავდეს ელექტრიკი რომელსაც წინასწარ შევახედებ და თუ დაზუსტებულად მეტყვის რომ შეძლებს შეერთებას მერე უკვე მივუყვან გამზადებულ მანქანას.... უკვე თავის ადგილზე დამონტაჟებული უსილიწელით და მან ელექტროობა შეაერთოს.... ის 1 ცალი შტეკერი რომ არ იყოს დაკარგული რაც უნდა მოყოლოდა ამდენი საპრობლემო საერთოდ არ გამიხდებოდა ზუსტად 2 საათის საქმე იქნებოდა |
|
|
![]() ![]() |