![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
buta17
არა მგონია დაბალი გარბენით მცირე განსხვავება იყოს ![]() VDC არის მოცურების საწინააღმდეგო სისტემა. ცენტრალური ბლოკირება კი არის VTD. ეს ორივე აქვს 3.0 ძრავიანებს. რადგან ყველა გამოდის 5-იანი კარობკით. 2.5 ძრავიანები არის 5-იანი კარობკით ? მე რაც მინახავს 4-იანია. 4-იან კარობკაზე კი გვხვდება იშვიათად VDC მაგრამ VTD არა. ერთადერთი 2.5-იანი ძრავით, რომელიც 5-იანი კარობკით გამოდის, არის Outback XT ვერსია. ტურბინიანი ძრავით არის და საკმაოდ ძვირი ღირს. გადახედე ამ თემას ![]() http://www.subaruforester.org/vbulletin/f8...rtshift-418562/ ციტატა(buta17 @ 1st December 2015 - 22:30) [snapback]680565[/snapback] თუ გაყიდვა გინდა კაი პერიოდი ზამთარი&შედარებით მეტი ფული შემოდის გაყიდვა ნაკლებად მაინტერესებს. თორემ დავდებდი ჩქიმაუტოზე განცხადებას ![]() უფრო გაცვლა მინდა და ისიც ლეგასში. ავტომატიკა ტურბინიანში ან უტურბინო 3.0-ში. |
|
|
![]() ![]() |