![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
ციტატა(VADA @ 2nd December 2015 - 11:38) [snapback]680586[/snapback] VDC არის მოცურების საწინააღმდეგო სისტემა. ცენტრალური ბლოკირება კი არის VTD. ეს ორივე აქვს 3.0 ძრავიანებს. რადგან ყველა გამოდის 5-იანი კარობკით. 2.5 ძრავიანები არის 5-იანი კარობკით ? მე რაც მინახავს 4-იანია. 4-იან კარობკაზე კი გვხვდება იშვიათად VDC მაგრამ VTD არა. ერთადერთი 2.5-იანი ძრავით, რომელიც 5-იანი კარობკით გამოდის, არის Outback XT ვერსია. ტურბინიანი ძრავით არის და საკმაოდ ძვირი ღირს. გადახედე ამ თემას ვიცი ეგ ყველაფერი, არ დამიწერია 2.5-ზე 5 ანი კარობკა აქვსთქო არსად. თუმცა ვდც გვხვდება შიგადაშიგ.ვტდ-ს არააქ მნიშვნელობა ჩემთვის, მთავარია ფორესტერის ხელა კომფორტულ ლეგასზე გადავჯდე, ნუ რათქმაუნდა იაფად რო მოვიგო აუქციონზე. 3-3.5 ში რესტაილინგში ჩავეტევი. გარბენზე არამაქვს პრეტენზია. არ ვუჩივი სუბარუზე გარბენს |
|
|
![]() ![]() |