![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
მოკლედ ესეთი პრობლემა მაქვს, დილაობით სანამ ძრავი შედარებით ცივია, იქოქება და ტახომეტრი დგება 1.5 შემდეგ უცევბვე (ცივზე) იწყებს დაწევას და ჩადის 0.7 ზე 0.5 ზე და ქვრება...
როდესაც დავძრავ მაქნაას და ან შუქნიშანზე გავჩერდები... ან უბრალოდ ცეპლენიაზე დავადგავ ფეხს ეგრევე ვარდება ტახომეტრი და ქვრება... (ჩვეულებრივად, ბენზინზე მუშაობის დროს) როდესაც ძრავი კარგად გათბება შემდეგ უკვე კი ვარდება რესკად ტახომეტრი როცა გავახალასტოვებ მაგრამ იჭერს დაბალ აბაროტებზე... რისი ბრალი შეიძლება იყოს იქნებ იცოდეთ. სვეჩები ახალ შეცვლილია (დენსო კ22), თითოულ სვეჩზე დამოუკიდებელი ბაბინა აყენია, დროსელი გაწმენდილია, დიტონაციის დაჩიკი შეცვლილია, ვამუშაოვებ სუპერზე Subaru Forester STB - მექანიკა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,514 რეგისტრ.: 21-February 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,552 ![]() |
kline
მოხსენი მერე ზაჟიგანია გააღე და თუ ამოძრავდა ესეიგი მუშაობს მარა ისევ იმ მეტკაზე დასვი არ აგერიოს შემსვლელი კოლექტორიდან ანუ პაუკიდან გამოდის შავი წვრილი ვაკუუმის შლანგები. რომლებსაც დროთა განმავლობაში ერხევა და პლასტმასად იქცევა ხოლმე, მერე ტყდება ან გადაბმის ადგილებში ძვრება მაგ დროსაც იცის აბაროტების თამაში მანქანა დაქოქე და დაქოქილზე ვოზდუხამერის შტეკერი გამოაძრე თუ ჩაქვრა მანქანა ესეიქი მუშაობს ვოზდუხამერი თუარ ჩაქვრა მანქანა ზნაჩიტ ვოზდუხამერს გაედო მაგეევს ბოშის ვოზდუხამერი. მოყვებათ და ძაან სუსტებია ეგენი ცალცალკე ბაბინებზე რატოა გაზი გიყენია? |
|
|
![]() ![]() |