![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
მოკლედ ესეთი პრობლემა მაქვს, დილაობით სანამ ძრავი შედარებით ცივია, იქოქება და ტახომეტრი დგება 1.5 შემდეგ უცევბვე (ცივზე) იწყებს დაწევას და ჩადის 0.7 ზე 0.5 ზე და ქვრება...
როდესაც დავძრავ მაქნაას და ან შუქნიშანზე გავჩერდები... ან უბრალოდ ცეპლენიაზე დავადგავ ფეხს ეგრევე ვარდება ტახომეტრი და ქვრება... (ჩვეულებრივად, ბენზინზე მუშაობის დროს) როდესაც ძრავი კარგად გათბება შემდეგ უკვე კი ვარდება რესკად ტახომეტრი როცა გავახალასტოვებ მაგრამ იჭერს დაბალ აბაროტებზე... რისი ბრალი შეიძლება იყოს იქნებ იცოდეთ. სვეჩები ახალ შეცვლილია (დენსო კ22), თითოულ სვეჩზე დამოუკიდებელი ბაბინა აყენია, დროსელი გაწმენდილია, დიტონაციის დაჩიკი შეცვლილია, ვამუშაოვებ სუპერზე Subaru Forester STB - მექანიკა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
kline
ციტატა(kline @ 8th January 2016 - 10:33) [snapback]683609[/snapback] ალბათ 50-ს გავივლიდი გაზი რაც დავაყენე 99% კლაპნებია. გაწევაც არ ექნება კარგი, განსაკუთრებით ცივზე. ![]() |
|
|
![]() ![]() |