![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
მოკლედ ესეთი პრობლემა მაქვს, დილაობით სანამ ძრავი შედარებით ცივია, იქოქება და ტახომეტრი დგება 1.5 შემდეგ უცევბვე (ცივზე) იწყებს დაწევას და ჩადის 0.7 ზე 0.5 ზე და ქვრება...
როდესაც დავძრავ მაქნაას და ან შუქნიშანზე გავჩერდები... ან უბრალოდ ცეპლენიაზე დავადგავ ფეხს ეგრევე ვარდება ტახომეტრი და ქვრება... (ჩვეულებრივად, ბენზინზე მუშაობის დროს) როდესაც ძრავი კარგად გათბება შემდეგ უკვე კი ვარდება რესკად ტახომეტრი როცა გავახალასტოვებ მაგრამ იჭერს დაბალ აბაროტებზე... რისი ბრალი შეიძლება იყოს იქნებ იცოდეთ. სვეჩები ახალ შეცვლილია (დენსო კ22), თითოულ სვეჩზე დამოუკიდებელი ბაბინა აყენია, დროსელი გაწმენდილია, დიტონაციის დაჩიკი შეცვლილია, ვამუშაოვებ სუპერზე Subaru Forester STB - მექანიკა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 122 რეგისტრ.: 20-August 15 მომხმარებელი № 5,521 ![]() |
დაახლოებით პრობლემა მაქვს სივიკზე (ვარიატორია)... დავიწყე დროსელის და ხალსტოი ხოდის გაწმენდით. არ უშველა. შევცვალე სვეჩები არ უშველა. შევამოწმე პრავოდკა, არ უშველა. შევაერთე კომპიუტერზე არაფერი აჩვენა. დარჩა კარობკა.. ჩემიც ცივზე ქრება და თუ ცხელია აბაროტებს აგდებს და ძაგძაგებს.. მექანიკაზე როგორ არის არვიცი მაგრამ იქნებ გამოიყენო ჩემი გამოცდილება.. ერთი შეხედვით დროსელია გასაწმენდი, თუარადა უნდა მიყვე რაც ჩამოვთვალე (მე ასე მირჩიეს)
![]() 40 ლარი ჯდება ხალასტოის და დროსელის გაწმენდა |
|
|
![]() ![]() |