გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Aug 19 2013, 00:16
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
მოკლედ გავარღვიე ჯაჭვი და გავალღვე ყინული
იტოგში ჩემს მანქანაზე როგორც იქნა დავაყენე ტურბოტაიმერი და ბუსტმეტრი (მართალია ერთ დევაისშია, თუმცა ცალცალკეც იგივენაირად დგება), სურათებიც გადავიღე და დავდებ თვალსაჩინოებისთვის ბევრი მცდელობის და ძებნის შემდეგ, მეგობრის მანქანის სალონის დაშლის შემდეგ (სადაც უკვე დაყენებული იყო ტაიმერი, ხელოსნის მიერ), როგორც იქნა მივაგენი 6 კონტაქტიან ზაჟიგანიის შტეკერს იგი მდებარეობს საჭის მარცხენა მხარეს, თვითონ საჭის მექანიზმის კუთხეში (და არა მარჯვენა მხარეს, როგორც ძველ მოდელებზეა). ![]() ჩავხსენი შტეკერი, რომელიც ასე გამოიყურება: ![]() ![]() შევაერთე მასზე სპეციალური გადამყვანი (რომელშიც 60 ლარი გადავიხადე და მეგონა რომ სულ ტყუილად ![]() ![]() ესეც უკვე შეერთებული: ![]() ![]() გადამყვანის მესამე შტეკერი რომელიც განკუთვნილია ტურბოტაიმერზე შესაერთებლად, ზუსტად ტურბოტაიმერის კაბელს შევუერთე ![]() ეს სხვა რაკურსით: ![]() ამის შემდეგ მასები დავსვი კორპუსზე და რუჩნიკის კაბელიც (ჩემს შემთხვევაში იისფერი წვრილი კაბელი თავისი შტეკერით რომელიც ტაიმერიდან გამოდის) ასევე მასაზე დავსვი (რამეთუ ჩემს მანქანაზე გასაღებს ვერანაირად ვერ გამოვიღებ D და R პოზიციებში, ასეთი შეერთება სრულიად უსაფრთხოა, მექანიკის შემთხვევაში აუცილებლად რუჩნიკზე უნდა დაჯდეს ეს კაბელი). ამით ოპერაციის პირველი ნაწილი, კოდური სახელწოდებით "ტურბოტაიმერი დაერთება" დასრულებულია გადავდივარ ბუსტმეტრის შეერთებაზე, პირველი რაც აუცილებელი იყო, უნდა მომეძებნა შემშვებ კოლექტორზე შეერთებული ვაკუუმის ტრუბკა, რაზეც დავაერთებდი ბუსტმეტრს ტრაინიკის მეშვეობით ![]() ცოტაოდენი ძებნის შემდეგ, მგზავრის მხარეს (ანუ კაპოტის მხრიდან მარჯვნივ) უკანა ცილინდრთან მივაგენი შესაბამის მილაკს ("ტრუბკას"), რომელიც რაღაც ფილტრთან იყო შეერთებული (იმის იქით სად მიდის ან დავინტერესებულვარ): ![]() რომელიც იქნა ჩახსნილი ზუსტად ამ ფილტრთან: ![]() და მასზე დაერთებული ბუსტმეტრის შლანგი, გადამყვანის მეშვეობით: ![]() შემდეგ ეს შლანგი გავიყვანე სალონის შესასვლელისკენ: ![]() და შევიყვანე სალონში (სპეციალური რეზინის საცობი უნდა მოიხსნას და გაიხვრიტოს შუაში, ნახვრეტში გატარდება ბუსტის შლანგი): ![]() ასე გამოიყურება კაპოტში გაყვანილი ბუსტის შლანგი: ![]() ეს უკვე კოლექტორის დამცავით: ![]() ეს კი საბოლოო შედეგი ![]() ![]()
-------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
![]() |
Jan 9 2016, 16:13
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 231 რეგისტრ.: 19-October 15 მდებარ.: ყვარელი მომხმარებელი № 5,635 |
WESHAPO
ციტატა ოქსიგენ სენსორს ანუ ლამბდას 4 წვერი აქვს და რომელზე უნდა დაჯდეს? ეს ვიდეო ნახე. https://www.youtube.com/watch?v=57qaP_sZE3U PAINKILLER ხო ეგ ფორიკაზე გავაკეთე მე მარა სქემის ძირითადი ნაწილი სწორად დაერთებაა ტაიმერის ჩემ ტაიმერს 6 წვერი აქვს და გონი ზაჟიგანიაზე 4 წვერი მთავარია ზაჟიგანიაზე შეამოწმო გასაღების გადაწვისას რა დროს დენი რომელ კაბელში მიდის. ლეგასზე არ ვიცი არ მყოლია. ციტატა თემის პირველ გვერდზე ბლომად სურათები მქონდა დადებული მაგრამ imageshack-ის სერვისი ფასიანი გახდა და ლინკები გამიუქმეს, ეგ სურათები თუ მოვძებნე სადმე კიდევ დავყრი ხო შენი დადებული სურათები ვერ ვნახე |
|
|
|