![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th December 2009 - 10:29) [snapback]68436[/snapback] უარესად არ უნდა დადიოდეს, ძრავს შეკუმშვის ხარისხი მეტი აქვს და დაბლებზე გაწევა უკეთესი უნდა ჰქონდეს, უბრალოდ ლეგასი უნივერსალი საკმაოდ მძიმეა ფორესტერთან შედარებით ჩემთან იმპრეზას ძრავი დგას, წონაც არაა იმდენად დიდი, ჩათვალე მე რომ ჩაგიჯდე მანქანაში დაახლოებით იმდენით მეტია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 25 2009, 11:31) [snapback]68438[/snapback] ჩემთან იმპრეზას ძრავი დგას, წონაც არაა იმდენად დიდი, ჩათვალე მე რომ ჩაგიჟდე მანქანაში დაახლოებით იმდენით მეტია ![]() აა, შენს მატორს კუმშვის ხარისხი დაბალი აქვს ცოტა ხო? წონა დიდი როგორ არაა, 1480 კილოა ლეგასის უნივერსალი, ტურბინიანი ფორიკა კი 1380 ![]() ჩემი ატმოსფორიკა ბევრად უკეთესად დადის 3000 აბაროტამდე ვიდრე ტურბინიანი ფორიკა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |