![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 105 რეგისტრ.: 5-March 15 მომხმარებელი № 5,091 ![]() |
ფორესტერი s/tb 110-120 -ით თანაბარ გაზზე რო მიდგას ფეხი ძორგანიას აძლევს მაგარს..ფეხის აშვებისას ან ჩაჭერისას აღარ შვება ესე..რისი ბრალია გამოცდილო ხალხო
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 165 რეგისტრ.: 15-January 16 მომხმარებელი № 5,807 ![]() |
თემას ვერ ვხსნი და ჩემი მანქანის პრობლემას აქვე დავწერ 2002 კროსი.ტურბო
იგივე ძიორგანიები ჩემსასაც აქვს 100 ის მერე .ადრე ქონდა და მერე სულ გაჭედა და კლაპანი დამიწვა.ბლოკი გალოვკები დაშლიფოვკებული ახალ პრაკლატკებზეა.მაღალ სიჩქარეზე ისეც დაიტოვა ცოტა ძიორგანიები მომენტებში ეკო ციმციმს იწყებს და თითქოს მანქანაც გაწევას კარგავს და ეკოს ციმციმის სავარაუდო მიზეზი რა არის?? საწვავს ძირითადად სუპერს ვასხამ მაგრამ ხანდახან პრემიუმსაც ვამატებ ხოლმე .არამგონია ამის ბრალი იყოს რას მეტყვით? წვით ზამთარში ქალაქში 16 მიწვავს 100-ზე და წვის პრობლემას სვეჩებს ვაბრალებ და შესაძლოა ძიორგანიებიც სვეჩების თამაა მაგრამ ეკოს ციმციმს ვერ დავუმუღამე,არვიცი მეჩვენება თუ არა მაგრამ რომ აციმციმდება ბუსტს აგდებს ხო კიდე.წინა საბურავები ლისები მაქ თან კაპრონები და დღეს თოვლში მაინც ვეღარ მოვითმინე და ავედი აღმართებზე.იქიდან ჩამოსვლისას მანქანას ვერ ვაჩერებდი ძაან ცურავდა და ერთ ერთ მომენტში სხვა გზა აღარ მქონდა დამლეწავდა რო მიმეშვა, დაღმართზე ტორმუზი დავარტყი და მერე ზადნიში ჩავაგდე რომ გაჩერებულიყო მანქანა,ამ მომენტში გამიმართლა და მეორეთაც გავიმეორე რამდენიმე წუთში იგივენაირად და მანქანა ჩამიქრო..ვისაც ესმის ზოგადად მიზაშეწონილია თუ არა მსგავსი ხოდების გამოყენება და ან რატო ჩაქვრა ან დიდი ზიანის მიყენება თუ შეუძლია მანქანისთვის |
|
|
![]() ![]() |