IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> TCS, ტრექშენ კონტროლი
Matador
გამოხმაურება May 29 2009, 09:52
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




მოკლედ, ჩემსას აქვს და მინდა გაგიზიაროთ შთაბეჭდილება იმაზე თუ რას შვება, ასევე მაინტერესებს სხვების გამოცდილება ამ საკითხში, რათა ზუსტად ვიცოდეთ რას უნდა ველოდოთ ამისგან.

1. "წარღვნის" დროს, ღვინის აღმართზე (ავლაბარი) გადავწყვიტე გამოცდა პირველად ხოდა სველ ქვაფენილს რომ შევუყევი უცებ ჩავაჭირე გაზს ბოლომდე, კინდგაუნი და ნათური ანთება ერთი იყო, დააგდო აბაროტები და მოცურების შანსი დატოვა 0...

2. გუშინ, "პრეზიდენტ ჯორჯ ბუშის" ქუჩიდან გამოვუხვიე მარჯვნივ და როტორც იცით იქ საკმაოდ უსწორმასწორო გზაა, ხოდა წინ მარშუტკა მიდიოდა ცუდად, გადავწყვიტე გასწრება გავედი მარცხნივ და ჩავაჭირე აქსელერაციას ბოლომდე (ყველაფერი ეს მშრალ ასფალტზე ხდება), ხოდა კინგდაუნი და ისევ ნათურის ანთება, თავისი აბაროტების დაგდებით ერთი იყო... აქ რაც დავასკვენი ისაა, რომ ალბათ აჩქარებისას ერთი საბურავი აიწია ქაერში და უმალვე იმოქმედა ტრეკშენმა...

მეორე ვარიანტი არ იყო გამოცდის მხრივ ჩატარებული, მაგრამ როგორც მივხვდი შემდეგ საკმაოდ უსიამოვნო სიტუაციას გადამარჩინა...

ცდები გრძელდება...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება May 29 2009, 23:03
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ზუსტად არ ვიცი TSC და VDC რითი განსხვავდება ერთმანეთისგან, მაგრამ VDC არანაირად ხელს არ მიშლის არაფერში. ერთადერთი ისაა რომ ვერ დადრიფტავ, თორემ ტალახში, დიაგონალზე , თოვლში და სველ გზაზე ყოველთვის ვაჯობებ მარტო უკანა LSD-ს. აბაროტებს როცა აგდებს აგდებ იმ დონეზე რომ შეუსაბამოს შენს სიჩქარეს და თუ დაძვრის მომენტში დაბუსავდა იმ ბორბალს ატორმუზებს რომელიც ბუქსაობს, მეორე ბორბალზე მაქსიმალურად ოპტომალურ მომენტს აწვდის. ადგილიდან დაძვრის დროს არანაირად არ უნდა დაგიგდოს აბაროტები იმიტომ რომ ეს სისტემა მარტო ABS დატჩიკებიდან კი არ იღებს ინფორმაციას, მაგის გარდა აქვს კრენის, არმართ-დაღმართის(არ ვიცი რა ჰქვია) და რულის პოზიციის დატჩიკები.
ისე ხშირად ან უადგილოდ თუ ანთებს ეს შეიძლება იმის ბრალი იყოს რომ ყველა საბურავი ერთ დონეზე არაა დაბერილი. მოცურების საწინააღმდეგო სისტემა ძალინ მომთხოვნია სავალი ნაწილის მიმართ და პატარა გაუმართაობაის დროსაც კი არასწორად მუშაობს.
გათიშვას რაც შეეხება ეგ გასათიში ყველა კომპიუტერს აქვს, ბენრი მაქვს ნაქექი მანუალებში და ყველგან არის გათიშვისთვის კონტაქტები, უბრალოდ იაპონურებზე რატომღაც პროვოდები არაა გამოყვანილი ან შტეკერი იქვე გდია უქმად. ამერიკულებზე მე მგონი ყველას აქვს ჩამრთველ გამომრთველი. მოკლედ სქემას უნდა ჩახედვა და თავისუფლად შეიძლება გამომრთველის დაყენება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება May 29 2009, 23:14
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(maxouni @ May 29 2009, 21:03) [snapback]6849[/snapback]
ზუსტად არ ვიცი TSC და VDC რითი განსხვავდება ერთმანეთისგან, მაგრამ VDC არანაირად ხელს არ მიშლის არაფერში. ერთადერთი ისაა რომ ვერ დადრიფტავ, თორემ ტალახში, დიაგონალზე , თოვლში და სველ გზაზე ყოველთვის ვაჯობებ მარტო უკანა LSD-ს. აბაროტებს როცა აგდებს აგდებ იმ დონეზე რომ შეუსაბამოს შენს სიჩქარეს და თუ დაძვრის მომენტში დაბუსავდა იმ ბორბალს ატორმუზებს რომელიც ბუქსაობს, მეორე ბორბალზე მაქსიმალურად ოპტომალურ მომენტს აწვდის. ადგილიდან დაძვრის დროს არანაირად არ უნდა დაგიგდოს აბაროტები იმიტომ რომ ეს სისტემა მარტო ABS დატჩიკებიდან კი არ იღებს ინფორმაციას, მაგის გარდა აქვს კრენის, არმართ-დაღმართის(არ ვიცი რა ჰქვია) და რულის პოზიციის დატჩიკები.
ისე ხშირად ან უადგილოდ თუ ანთებს ეს შეიძლება იმის ბრალი იყოს რომ ყველა საბურავი ერთ დონეზე არაა დაბერილი. მოცურების საწინააღმდეგო სისტემა ძალინ მომთხოვნია სავალი ნაწილის მიმართ და პატარა გაუმართაობაის დროსაც კი არასწორად მუშაობს.
გათიშვას რაც შეეხება ეგ გასათიში ყველა კომპიუტერს აქვს, ბენრი მაქვს ნაქექი მანუალებში და ყველგან არის გათიშვისთვის კონტაქტები, უბრალოდ იაპონურებზე რატომღაც პროვოდები არაა გამოყვანილი ან შტეკერი იქვე გდია უქმად. ამერიკულებზე მე მგონი ყველას აქვს ჩამრთველ გამომრთველი. მოკლედ სქემას უნდა ჩახედვა და თავისუფლად შეიძლება გამომრთველის დაყენება



ყველაზე ნაღდი ვარიანტია გადავატაროთ დიაგონალზე ლსდ-იანი და ტსც-იანი ფორესტერი და მეორე მარტო ლსდ-იანი. განსხვავება ეგრევე გამოჩნდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Matador   TCS   May 29 2009, 09:52
RACKER   ჩემი აზრით გამოსარ...   May 29 2009, 10:21
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge