![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მოკლედ, ჩემსას აქვს და მინდა გაგიზიაროთ შთაბეჭდილება იმაზე თუ რას შვება, ასევე მაინტერესებს სხვების გამოცდილება ამ საკითხში, რათა ზუსტად ვიცოდეთ რას უნდა ველოდოთ ამისგან.
1. "წარღვნის" დროს, ღვინის აღმართზე (ავლაბარი) გადავწყვიტე გამოცდა პირველად ხოდა სველ ქვაფენილს რომ შევუყევი უცებ ჩავაჭირე გაზს ბოლომდე, კინდგაუნი და ნათური ანთება ერთი იყო, დააგდო აბაროტები და მოცურების შანსი დატოვა 0... 2. გუშინ, "პრეზიდენტ ჯორჯ ბუშის" ქუჩიდან გამოვუხვიე მარჯვნივ და როტორც იცით იქ საკმაოდ უსწორმასწორო გზაა, ხოდა წინ მარშუტკა მიდიოდა ცუდად, გადავწყვიტე გასწრება გავედი მარცხნივ და ჩავაჭირე აქსელერაციას ბოლომდე (ყველაფერი ეს მშრალ ასფალტზე ხდება), ხოდა კინგდაუნი და ისევ ნათურის ანთება, თავისი აბაროტების დაგდებით ერთი იყო... აქ რაც დავასკვენი ისაა, რომ ალბათ აჩქარებისას ერთი საბურავი აიწია ქაერში და უმალვე იმოქმედა ტრეკშენმა... მეორე ვარიანტი არ იყო გამოცდის მხრივ ჩატარებული, მაგრამ როგორც მივხვდი შემდეგ საკმაოდ უსიამოვნო სიტუაციას გადამარჩინა... ცდები გრძელდება... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ზუსტად არ ვიცი TSC და VDC რითი განსხვავდება ერთმანეთისგან, მაგრამ VDC არანაირად ხელს არ მიშლის არაფერში. ერთადერთი ისაა რომ ვერ დადრიფტავ, თორემ ტალახში, დიაგონალზე , თოვლში და სველ გზაზე ყოველთვის ვაჯობებ მარტო უკანა LSD-ს. აბაროტებს როცა აგდებს აგდებ იმ დონეზე რომ შეუსაბამოს შენს სიჩქარეს და თუ დაძვრის მომენტში დაბუსავდა იმ ბორბალს ატორმუზებს რომელიც ბუქსაობს, მეორე ბორბალზე მაქსიმალურად ოპტომალურ მომენტს აწვდის. ადგილიდან დაძვრის დროს არანაირად არ უნდა დაგიგდოს აბაროტები იმიტომ რომ ეს სისტემა მარტო ABS დატჩიკებიდან კი არ იღებს ინფორმაციას, მაგის გარდა აქვს კრენის, არმართ-დაღმართის(არ ვიცი რა ჰქვია) და რულის პოზიციის დატჩიკები.
ისე ხშირად ან უადგილოდ თუ ანთებს ეს შეიძლება იმის ბრალი იყოს რომ ყველა საბურავი ერთ დონეზე არაა დაბერილი. მოცურების საწინააღმდეგო სისტემა ძალინ მომთხოვნია სავალი ნაწილის მიმართ და პატარა გაუმართაობაის დროსაც კი არასწორად მუშაობს. გათიშვას რაც შეეხება ეგ გასათიში ყველა კომპიუტერს აქვს, ბენრი მაქვს ნაქექი მანუალებში და ყველგან არის გათიშვისთვის კონტაქტები, უბრალოდ იაპონურებზე რატომღაც პროვოდები არაა გამოყვანილი ან შტეკერი იქვე გდია უქმად. ამერიკულებზე მე მგონი ყველას აქვს ჩამრთველ გამომრთველი. მოკლედ სქემას უნდა ჩახედვა და თავისუფლად შეიძლება გამომრთველის დაყენება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 29 2009, 21:03) [snapback]6849[/snapback] ზუსტად არ ვიცი TSC და VDC რითი განსხვავდება ერთმანეთისგან, მაგრამ VDC არანაირად ხელს არ მიშლის არაფერში. ერთადერთი ისაა რომ ვერ დადრიფტავ, თორემ ტალახში, დიაგონალზე , თოვლში და სველ გზაზე ყოველთვის ვაჯობებ მარტო უკანა LSD-ს. აბაროტებს როცა აგდებს აგდებ იმ დონეზე რომ შეუსაბამოს შენს სიჩქარეს და თუ დაძვრის მომენტში დაბუსავდა იმ ბორბალს ატორმუზებს რომელიც ბუქსაობს, მეორე ბორბალზე მაქსიმალურად ოპტომალურ მომენტს აწვდის. ადგილიდან დაძვრის დროს არანაირად არ უნდა დაგიგდოს აბაროტები იმიტომ რომ ეს სისტემა მარტო ABS დატჩიკებიდან კი არ იღებს ინფორმაციას, მაგის გარდა აქვს კრენის, არმართ-დაღმართის(არ ვიცი რა ჰქვია) და რულის პოზიციის დატჩიკები. ისე ხშირად ან უადგილოდ თუ ანთებს ეს შეიძლება იმის ბრალი იყოს რომ ყველა საბურავი ერთ დონეზე არაა დაბერილი. მოცურების საწინააღმდეგო სისტემა ძალინ მომთხოვნია სავალი ნაწილის მიმართ და პატარა გაუმართაობაის დროსაც კი არასწორად მუშაობს. გათიშვას რაც შეეხება ეგ გასათიში ყველა კომპიუტერს აქვს, ბენრი მაქვს ნაქექი მანუალებში და ყველგან არის გათიშვისთვის კონტაქტები, უბრალოდ იაპონურებზე რატომღაც პროვოდები არაა გამოყვანილი ან შტეკერი იქვე გდია უქმად. ამერიკულებზე მე მგონი ყველას აქვს ჩამრთველ გამომრთველი. მოკლედ სქემას უნდა ჩახედვა და თავისუფლად შეიძლება გამომრთველის დაყენება ყველაზე ნაღდი ვარიანტია გადავატაროთ დიაგონალზე ლსდ-იანი და ტსც-იანი ფორესტერი და მეორე მარტო ლსდ-იანი. განსხვავება ეგრევე გამოჩნდება |
|
|
![]() ![]() |