IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> კარობკის პრობლემა sg5 forester-ზე, სავარაუდოდ ტვინის პრობლემა
berdzena
გამოხმაურება Jan 31 2016, 15:35
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 364
რეგისტრ.: 6-April 12
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,636




კარობკის პრობლემაზე რათქმაუნდა ბევრი თემაა მაგრამ მსგავსი პრობლემით არცერთი და ამიტომ გადავწყვიტე ცალკე გამეხსნა.
ესეიგი რა ხდება : მყავს 2002 წლიანი XT ავტომატიკა . გასულ ზაფხულს შეექმნა კარობკის პრობლემა , კერძოდ როცა გახურდებოდა ცუდად რთავდა სიჩქარეებში , განსაკუთრებით მესამეში. ჩვეულებრივ წყნარი სიარულით დავდიოდი ჩემთვის მშვიდად.
ცოტა ხნის წინ ჩამივარდა 2004 წლიანი ფორესტერის კარობკა თავის წინა ხიდით და გადავწყვიტე გადამეზბორა ჩემთან , ასეც მოვიქეცით და რო ავაწყვეთ და გასატესტად გამოვედი აღმოჩნდა რომ მოხვევის დროს უკანა ბორბლებს ახოხებს , თითქოს დაბლოკილიაო ისე დადის და ესე გაჭიმულს თუ ჩააქრობ აქვს სერიოზული გარტყმა ჩაქრობის მომენტში .
ჩავთვალეთ რომ იყო ხვასტავიკის პრობლემა და ჩემი ძველი კარობკიდან გადმოვიტანეთ ხვასტავიკი რომელიც მანამდე 100% მუშა იყო , შედეგი ისევ იგივე .
შემდეგ ვიფიქრეთ რომ კარობკის ტვინის ბრალი იქნებოდა . გადმოვიტანეთ ჩემი კარობკის ტვინი და ავაწყვეთ ახალი კარობკის სოლენოიდებზე ვინაიდან მე ვთვლიდი რომ ჩემს ძველ კარობკას ქონდა სოლენოიდების პრობლემა .მარტო 1 სოლენოიდის ზომაში იყო სხვაობა და იგივე ფერის გადმოვიტანეთ ისიც ჩემგან . შედეგი : მანქანას ის უკანა ხიდის პრობლემა მოეხსნა მაგრამ წინ აღარ დადიოდა , დადიოდა მარტო ზადნით .
შემდეგ ისევ ჩამოვიღეთ ტვინი და მივაყენეთ ისევ თავისი , მხოლოდ უკანა ხიდის სოლენოიდი გადმოვითანეთ ჩემი ძველი კარობკიდან რომელიც მანამდე ასევე 100% მუშა იყო . შედეგი : დაბრუნდა ისევ იმ უკანა ხიდის პრობლემურ რეჟიმში .
მერე წავედი და იმ მანქანის რომლის კარობკა მივაყენე იქიდან მოვიტანე კარობკის კომპიუტერი , მატორის კომპიუტერი და დეშბორდი .(2004 იანებს განსხვავებული დეშბორდი აქვთ )
მატორის და კაარობკის კომპის შეცვლის შემდეგ (ვიზუალურადაც სხვაობა იყო და ნომერშიც ) მანქანა ჩავარდა ავარიულ რეჟიმში და დადიოდა მარტო წინ 1-ით და ზადნით .
დავაყენეთ 2004 იანის დეშბორდი და აანთო ეკო , აბს და სიჩქარეებს არ წერდა რომელში იყო , არც სპიდომეტრი არ მუშაობდა . შევაერთეთ დიაგნოსტიკაზე და ტიპმა კარობკის კომპში საერთოდ ვერ შევდივარო , საერთოდ გათიშულს მაჩვენებსო .დამავიწყდა დამეწერა რომ ამ ყოველი ოპერაციის შემდეგ მანქანას პახოდუ ვსბროსავდით .
მოკლედ 2 დღიანი წვალება წამების შემდეგ დავრჩი ისევ იგივე პრობლემით რაც თავიდან მჭირდა .
ვიცი რო ვრცელი პოსტი გამომივიდა მაგრამ ჩემს წვალებასთან შედარებით ეს არაფერი არაა smile.gif
ძმურად თუ ვინმეს რაიმე აზრი გაქვთ თუ რისი ბრალი შეიზლება იყოს დაწერეთ , ისე ვარ რო ყველაზე ლოგიკას მოკლებულ აზრსაც კი გავითვალისწინებ და ვცდი smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
datoxachi
გამოხმაურება Feb 1 2016, 08:56
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




2004 წლიანებს რაც დავაკვირდი უმრავლესობას ეგ პრობლემა აქვს ,უკანა საბურავების დაბლოკვა.ხვასტავიკიც არის ხოლმე მაგრამ ტვინია რა,დაჟე დავშალეთ ტვინიც გაირეცხა,დათვალიერდა,აეწყო მაგრამ მაინც დაიტოვა,დაბლოკვა ცოტა მოეხსნა,გარტყმებზე არცუნდა იოცნებო biggrin.gif

მოკლედ დააყენე ისევ 2002 წლიანი Xტ ს კოლოფი
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
berdzena   კარობკის პრობლემა sg5 forester-ზე   Jan 31 2016, 15:35
otto   ხიდს გაედო ალბათ დ...   Jan 31 2016, 23:14
datoxachi   2004 წლიანებს რაც დავ...   Feb 1 2016, 08:56
ANS-555   berdzena გარედან რო ს...   Feb 1 2016, 09:37
berdzena   otto

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge