![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 62 რეგისტრ.: 13-October 09 მომხმარებელი № 470 ![]() |
იტოგში დღეს მატორმა აიკიდა რაგაც კაკუნის ხმა, ეგრევე გავაჩერე და შევაგდე ევაკუატორზე. ეხლა მყავდა ხელოსანი ავთო და მიშა რო არიან საბაგიროსთან ნუცუბიძეზე და დამისვეს დიაგნოზი 4 პორშინია ჩატეხილიო
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ხოდა ეგეც დაწერე მაგას რა იწვევს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 23 2009, 12:52) [snapback]67322[/snapback] ხოდა ეგეც დაწერე მაგას რა იწვევს ![]() ცუდი ხარისხის ზეთი ,ან ფილტრი . ზეთი სათანადოთ ვერ ზეთავს შატუნს, ხურდება კლადიში და იკრავს ვალზე , ტრიალდება ან ცვითავს უბრალოდ , ზომები ირღვევა და შატუნი დახტის ვალის ყელში , პორშინისთვის მილიმეტრიც კი საკმარისია რომ შეეხოს გალობკას. ფილტრი თუ არ ატარებს წესიერათ ზეთის ნაკლებობა იწვევს გადახურებას და ხდება იგივე , შეიძლება მიზეზი იყოს ზეთის ნასოსი , ან არ აწვდიდეს საკმარის წნევას ან გაჭედილი იყოს რედუქციონი კლაპანი (კლაპანი რომელიც არეგულირებს ზეთის წნევას არხებში ), მოქმედებს ცუდი ბენზინი , არასწორი წვის შედეგად წარმოქმნილი დეტონაციები მეტწილად აისახება შატუნის კლადიშზე , დროთა განმავლობაში მუშავდება კლადიშის ერთი ადგილი (ანუ დარტყმა სადაც მოდის მეტწილად ,მიკრონებზეა საუბარი, ) ზაზორის გაზდის გამო ვეღარც ზეთი ქმნის ვალსა და კლადიშს შორის ბალიშს და დარტყმა იზდება ,აბაროტებზე უკვე მიდის არაბალანსირებული ვალის მუშაობა და იწყებს კლადიშის ჭამას . ძრავის გადახურებაც მოქმედებს დეტალების ცვეტაზე , შეიძლება გაიჟედოს პორშინი და გაწყვიტოს შატუნი , გააფართოვოს კოლცოს თავები და გაიჭედოს პორშინში კოლიცო , დაწვას პრაკლატკა ან გაჯედოს ვალი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Dec 25 2009, 20:12) [snapback]68636[/snapback] ცუდი ხარისხის ზეთი ,ან ფილტრი . ზეთი სათანადოთ ვერ ზეთავს შატუნს, ხურდება კლადიში და იკრავს ვალზე , ტრიალდება ან ცვითავს უბრალოდ , ზომები ირღვევა და შატუნი დახტის ვალის ყელში , პორშინისთვის მილიმეტრიც კი საკმარისია რომ შეეხოს გალობკას. ფილტრი თუ არ ატარებს წესიერათ ზეთის ნაკლებობა იწვევს გადახურებას და ხდება იგივე , შეიძლება მიზეზი იყოს ზეთის ნასოსი , ან არ აწვდიდეს საკმარის წნევას ან გაჭედილი იყოს რედუქციონი კლაპანი (კლაპანი რომელიც არეგულირებს ზეთის წნევას არხებში ), მოქმედებს ცუდი ბენზინი , არასწორი წვის შედეგად წარმოქმნილი დეტონაციები მეტწილად აისახება შატუნის კლადიშზე , დროთა განმავლობაში მუშავდება კლადიშის ერთი ადგილი (ანუ დარტყმა სადაც მოდის მეტწილად ,მიკრონებზეა საუბარი, ) ზაზორის გაზდის გამო ვეღარც ზეთი ქმნის ვალსა და კლადიშს შორის ბალიშს და დარტყმა იზდება ,აბაროტებზე უკვე მიდის არაბალანსირებული ვალის მუშაობა და იწყებს კლადიშის ჭამას . ძრავის გადახურებაც მოქმედებს დეტალების ცვეტაზე , შეიძლება გაიჟედოს პორშინი და გაწყვიტოს შატუნი , გააფართოვოს კოლცოს თავები და გაიჭედოს პორშინში კოლიცო , დაწვას პრაკლატკა ან გაჯედოს ვალი ეს ყველაფერი გასაგებია მაგრამ რამდენი კილომეტრი უნდა იარო მატორის კაკუნით რომ კლადიში ასე გაცვდეს და თან ვერაფერს მიხვდე. ზეთის წნევაზე არ დაგეთანხმები წითელი ნათურა პრიბორებში ალბათ 0.5-0.7 ზე აინთება. მე არ მგონია ასეთი შეჭმული კლადიშით წნევის ნათურა არ აენთო ნუ თუ აანთო და მაინც იარეს გასაგებია. აი თუ არ ენთო მაშინ ზეთის ნასოსს ტაში დავუკრათ ქაჩავდა. ჩემ ნისანს 2-3 წამი ჭირდებოდა დილით რომ ზეთის წითელი ნათურა ჩაექრო თან ამ დროს ჰიდროკომპენსატორები ისეთ რახარუხს ტეხავდნენ იფიქრებდი მატორს დაენძრა მაგრამ 300000 გარბენით კიდევ ცოცხალია ზეთი მხოლოდ 15-40 ღირსებია. ჩემი აზრით თუ წნევის ავარიული ნათურა არ ანთია და არ გადახურდა მატორმა არ უნდა დაასტუკოს არ ვიცი შეიძლენა სუბარუ გამონაკლისია. |
|
|
![]() ![]() |