IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> პორშინი ჩამიტყდა ფორესტერზე
kufara
გამოხმაურება Dec 16 2009, 21:23
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 62
რეგისტრ.: 13-October 09
მომხმარებელი № 470




იტოგში დღეს მატორმა აიკიდა რაგაც კაკუნის ხმა, ეგრევე გავაჩერე და შევაგდე ევაკუატორზე. ეხლა მყავდა ხელოსანი ავთო და მიშა რო არიან საბაგიროსთან ნუცუბიძეზე და დამისვეს დიაგნოზი 4 პორშინია ჩატეხილიოsad.gif და რა მინდა გკითხოთ, რამდენად ძნელი გასაკეთებელია და მიახლოვებით რა ჯდება მაგის ხელობა და ნაწილები. ასევე ზუბჩატი რემნის გამოცვლა მინდა ბარემ და სად შევიძინო ხარისხიანი ხო ვერ მიმასწავლით?! ძრავია 2.0 Xt 2002 წლიანი sg5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
bako
გამოხმაურება Dec 23 2009, 11:52
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ხოდა ეგეც დაწერე მაგას რა იწვევს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Dec 25 2009, 19:12
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(bako @ Dec 23 2009, 12:52) [snapback]67322[/snapback]
ხოდა ეგეც დაწერე მაგას რა იწვევს smile.gif



ცუდი ხარისხის ზეთი ,ან ფილტრი . ზეთი სათანადოთ ვერ ზეთავს შატუნს, ხურდება კლადიში და იკრავს ვალზე , ტრიალდება ან ცვითავს უბრალოდ , ზომები ირღვევა და შატუნი დახტის ვალის ყელში , პორშინისთვის მილიმეტრიც კი საკმარისია რომ შეეხოს გალობკას. ფილტრი თუ არ ატარებს წესიერათ ზეთის ნაკლებობა იწვევს გადახურებას და ხდება იგივე , შეიძლება მიზეზი იყოს ზეთის ნასოსი , ან არ აწვდიდეს საკმარის წნევას ან გაჭედილი იყოს რედუქციონი კლაპანი (კლაპანი რომელიც არეგულირებს ზეთის წნევას არხებში ), მოქმედებს ცუდი ბენზინი , არასწორი წვის შედეგად წარმოქმნილი დეტონაციები მეტწილად აისახება შატუნის კლადიშზე , დროთა განმავლობაში მუშავდება კლადიშის ერთი ადგილი (ანუ დარტყმა სადაც მოდის მეტწილად ,მიკრონებზეა საუბარი, ) ზაზორის გაზდის გამო ვეღარც ზეთი ქმნის ვალსა და კლადიშს შორის ბალიშს და დარტყმა იზდება ,აბაროტებზე უკვე მიდის არაბალანსირებული ვალის მუშაობა და იწყებს კლადიშის ჭამას . ძრავის გადახურებაც მოქმედებს დეტალების ცვეტაზე , შეიძლება გაიჟედოს პორშინი და გაწყვიტოს შატუნი , გააფართოვოს კოლცოს თავები და გაიჭედოს პორშინში კოლიცო , დაწვას პრაკლატკა ან გაჯედოს ვალი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 25 2009, 20:08
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SUB 300 @ Dec 25 2009, 20:12) [snapback]68636[/snapback]
ცუდი ხარისხის ზეთი ,ან ფილტრი . ზეთი სათანადოთ ვერ ზეთავს შატუნს, ხურდება კლადიში და იკრავს ვალზე , ტრიალდება ან ცვითავს უბრალოდ , ზომები ირღვევა და შატუნი დახტის ვალის ყელში , პორშინისთვის მილიმეტრიც კი საკმარისია რომ შეეხოს გალობკას. ფილტრი თუ არ ატარებს წესიერათ ზეთის ნაკლებობა იწვევს გადახურებას და ხდება იგივე , შეიძლება მიზეზი იყოს ზეთის ნასოსი , ან არ აწვდიდეს საკმარის წნევას ან გაჭედილი იყოს რედუქციონი კლაპანი (კლაპანი რომელიც არეგულირებს ზეთის წნევას არხებში ), მოქმედებს ცუდი ბენზინი , არასწორი წვის შედეგად წარმოქმნილი დეტონაციები მეტწილად აისახება შატუნის კლადიშზე , დროთა განმავლობაში მუშავდება კლადიშის ერთი ადგილი (ანუ დარტყმა სადაც მოდის მეტწილად ,მიკრონებზეა საუბარი, ) ზაზორის გაზდის გამო ვეღარც ზეთი ქმნის ვალსა და კლადიშს შორის ბალიშს და დარტყმა იზდება ,აბაროტებზე უკვე მიდის არაბალანსირებული ვალის მუშაობა და იწყებს კლადიშის ჭამას . ძრავის გადახურებაც მოქმედებს დეტალების ცვეტაზე , შეიძლება გაიჟედოს პორშინი და გაწყვიტოს შატუნი , გააფართოვოს კოლცოს თავები და გაიჭედოს პორშინში კოლიცო , დაწვას პრაკლატკა ან გაჯედოს ვალი

ეს ყველაფერი გასაგებია მაგრამ რამდენი კილომეტრი უნდა იარო მატორის კაკუნით რომ კლადიში ასე გაცვდეს და თან ვერაფერს მიხვდე.
ზეთის წნევაზე არ დაგეთანხმები წითელი ნათურა პრიბორებში ალბათ 0.5-0.7 ზე აინთება. მე არ მგონია ასეთი შეჭმული კლადიშით წნევის
ნათურა არ აენთო ნუ თუ აანთო და მაინც იარეს გასაგებია. აი თუ არ ენთო მაშინ ზეთის ნასოსს ტაში დავუკრათ ქაჩავდა. ჩემ ნისანს 2-3 წამი
ჭირდებოდა დილით რომ ზეთის წითელი ნათურა ჩაექრო თან ამ დროს ჰიდროკომპენსატორები ისეთ რახარუხს ტეხავდნენ იფიქრებდი მატორს
დაენძრა მაგრამ 300000 გარბენით კიდევ ცოცხალია ზეთი მხოლოდ 15-40 ღირსებია. ჩემი აზრით თუ წნევის ავარიული ნათურა არ ანთია და არ გადახურდა მატორმა არ უნდა დაასტუკოს არ ვიცი შეიძლენა სუბარუ გამონაკლისია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
kufara   პორშინი ჩამიტყდა ფორესტერზე   Dec 16 2009, 21:23
RACKER   აქ არის ფორუმზე მა...   Dec 16 2009, 21:25
kufara   ოკ, აბა რას მირჩევს ...   Dec 16 2009, 21:27
RACKER   რას გირჩევს თუ ჩატ...   Dec 16 2009, 21:36
kufara   მაგი მეც ვიცი რო გა...   Dec 16 2009, 21:39
RACKER   მასე უცებ აიკიდა თ...   Dec 16 2009, 21:43
shota   არც მე არ მინახია გ...   Dec 16 2009, 21:45
kufara   რავიცი ჩვეულებრივ...   Dec 16 2009, 21:51
RACKER   მე ვკლადიში მგონია...   Dec 16 2009, 21:55
kufara   არა არაფერი არ შემ...   Dec 16 2009, 21:57
kaspera   რომელი ზეთი გესხა ...   Dec 16 2009, 22:01
kufara   ENEOS 5W-30 სულ 2000კმ არ იქნ...   Dec 16 2009, 22:03
kaspera   იცი რანახე? ფილტრს ...   Dec 16 2009, 22:09
chrdili   გარბენი რამდენი აქ...   Dec 16 2009, 22:11
kufara   ოკ დავაკვირდები და...   Dec 16 2009, 22:11
akm777   ცუდი ამბავი მოგსვლ...   Dec 16 2009, 22:13
RACKER   მრგვალი დირკები რო...   Dec 16 2009, 22:14
kufara   აქ ვიყიდე, სადღაც 1 ...   Dec 16 2009, 22:14
akm777   სავარაუდოთ პრაბეგ...   Dec 16 2009, 22:16
shota   akm777 ახალი მოდელი...   Dec 16 2009, 22:17
akm777  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge