![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ გავარღვიე ჯაჭვი და გავალღვე ყინული
![]() იტოგში ჩემს მანქანაზე როგორც იქნა დავაყენე ტურბოტაიმერი და ბუსტმეტრი (მართალია ერთ დევაისშია, თუმცა ცალცალკეც იგივენაირად დგება), სურათებიც გადავიღე და დავდებ თვალსაჩინოებისთვის ![]() ბევრი მცდელობის და ძებნის შემდეგ, მეგობრის მანქანის სალონის დაშლის შემდეგ (სადაც უკვე დაყენებული იყო ტაიმერი, ხელოსნის მიერ), როგორც იქნა მივაგენი 6 კონტაქტიან ზაჟიგანიის შტეკერს ![]() იგი მდებარეობს საჭის მარცხენა მხარეს, თვითონ საჭის მექანიზმის კუთხეში (და არა მარჯვენა მხარეს, როგორც ძველ მოდელებზეა). ![]() ჩავხსენი შტეკერი, რომელიც ასე გამოიყურება: ![]() ![]() შევაერთე მასზე სპეციალური გადამყვანი (რომელშიც 60 ლარი გადავიხადე და მეგონა რომ სულ ტყუილად ![]() ![]() ![]() ესეც უკვე შეერთებული: ![]() ![]() გადამყვანის მესამე შტეკერი რომელიც განკუთვნილია ტურბოტაიმერზე შესაერთებლად, ზუსტად ტურბოტაიმერის კაბელს შევუერთე ![]() ![]() ეს სხვა რაკურსით: ![]() ამის შემდეგ მასები დავსვი კორპუსზე და რუჩნიკის კაბელიც (ჩემს შემთხვევაში იისფერი წვრილი კაბელი თავისი შტეკერით რომელიც ტაიმერიდან გამოდის) ასევე მასაზე დავსვი (რამეთუ ჩემს მანქანაზე გასაღებს ვერანაირად ვერ გამოვიღებ D და R პოზიციებში, ასეთი შეერთება სრულიად უსაფრთხოა, მექანიკის შემთხვევაში აუცილებლად რუჩნიკზე უნდა დაჯდეს ეს კაბელი). ამით ოპერაციის პირველი ნაწილი, კოდური სახელწოდებით "ტურბოტაიმერი დაერთება" დასრულებულია ![]() გადავდივარ ბუსტმეტრის შეერთებაზე, პირველი რაც აუცილებელი იყო, უნდა მომეძებნა შემშვებ კოლექტორზე შეერთებული ვაკუუმის ტრუბკა, რაზეც დავაერთებდი ბუსტმეტრს ტრაინიკის მეშვეობით ![]() ![]() ცოტაოდენი ძებნის შემდეგ, მგზავრის მხარეს (ანუ კაპოტის მხრიდან მარჯვნივ) უკანა ცილინდრთან მივაგენი შესაბამის მილაკს ("ტრუბკას"), რომელიც რაღაც ფილტრთან იყო შეერთებული (იმის იქით სად მიდის ან დავინტერესებულვარ): ![]() რომელიც იქნა ჩახსნილი ზუსტად ამ ფილტრთან: ![]() და მასზე დაერთებული ბუსტმეტრის შლანგი, გადამყვანის მეშვეობით: ![]() შემდეგ ეს შლანგი გავიყვანე სალონის შესასვლელისკენ: ![]() და შევიყვანე სალონში (სპეციალური რეზინის საცობი უნდა მოიხსნას და გაიხვრიტოს შუაში, ნახვრეტში გატარდება ბუსტის შლანგი): ![]() ასე გამოიყურება კაპოტში გაყვანილი ბუსტის შლანგი: ![]() ეს უკვე კოლექტორის დამცავით: ![]() ეს კი საბოლოო შედეგი ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 206 რეგისტრ.: 28-April 15 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 5,248 ![]() |
PAINKILLER
გაიხარე ვცდი და დავწერ რა გამოვიდა ![]() მოკლედ დავაყენე დაჩიკი როგორც იქნა ![]() WESHAPO PAINKILLER მადლოობა ესეთი სრულყოფილი ინფორმაციისთვის მგონი ვინც გადახედავს თემას ყველა დააენებს ისედაც, მაგრამ მე სურათებს მაინც დავდებ ![]() 1. ტრაინიკის დასმა >> გადავჭრით წითლად მონიშნულ შლანგს ![]() 2.დავაერთებთ ბუსტის შლანგს ტრაინიკით ![]() 3. საიდან გადის შლანგი სალონში >> ზემოთ ნახსენებ რეზინას ვხსნით ... ![]() 4.ამ მოხსნილ რეზინას ვხვრიტავთ და გავაძვრენთ შლანგს ![]() 5.ამ შლანგს კი ვუშვებთ ნახვრეტშში საიდანაც რეზინა მოვხსენით ![]() გუბკა დაგხვდებათ იქ და არც გახვრეტაა საჭირო არც ამოღება თითით გაწევთ და გადის შლანგი 6.თითონ შლანგი ცოტა რბილია და პირადად მე ვერ გავატარე, ამიტომ დავიხმარე ცოტა მყარი კაბელი, ძველი სახლის ტელეფონის კაბელი გავატარე, მოვაბი შლანგს და წავიდა "კაკ პა მასლუ" ![]() ![]() 7.სალონიდან მოვქაჩავთ ![]() 8. კაპოტში ესე გამოიყურება ![]() 9.სალონში შლანგს მივიყვანთ სასურველ ადგილას, მივუერთებთ დაჩიკს და დაჩიკის კაბელებს შავს დავსვავთ მასაზე და პლიუსს დავსვავთ ან ACCზე ან ONზე როგორც გირჩევნიათ... ACCს და ON ის გარჩევა ძაან მარტივია დაჩიკი თითონ ასრულებს ინდიკატორის როლს ![]() ![]() წარმატებები ყველას ! პადს დააგვიანდა რატომღაც და ცოტა ხანი იყოს ესე არაფერი უჭირს ![]() PAINKILLER წარმოდგენა არ მაქვს რა და როგორ უნდა მუშაობდეს და შეხედე რა და მითხარი ნორმალურია თუ არა ანუ როცა დაქოქილია 0ზე არ უნდა იდგეს? -6 და -8 ს შორის დგას. ხალასტოიში მაქსიმუმ 0.5 ბუსტავს და ხოდში მაქსიმუმ 1.. ნორმალურია? 1საც არა 1ზე ადის ნახევარი წამით და მერე ჩამოდს 0.9 ზე ბუსტის შლანგი ტორპედოს და გვერდით ბორტს შორის არის მოყოლილი და არასწორად ხო არ მაჩვენებს რამეს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(I @ Mar 26 2016, 18:38) [snapback]690213[/snapback] მგონი ვინც გადახედავს თემას ყველა დააენებს ისედაც, მაგრამ მე სურათებს მაინც დავდებ ![]() ეგ ყველაფერი მე უკვე დასურათებული მქონდა პირველ პოსტში, უბრალოდ სურათების ლინკები აღარ მუშაობს, და თვითნ სურათებიც აღარ მაქვს კომპში რომ გავნაახლო.... ციტატა ანუ როცა დაქოქილია 0ზე არ უნდა იდგეს? -6 და -8 ს შორის დგას. ხალასტოიში მაქსიმუმ 0.5 ბუსტავს და ხოდში მაქსიმუმ 1.. ნორმალურია? 1საც არა 1ზე ადის ნახევარი წამით და მერე ჩამოდს 0.9 ზე ბუსტის შლანგი ტორპედოს და გვერდით ბორტს შორის არის მოყოლილი და არასწორად ხო არ მაჩვენებს რამეს? ყველაფერს სწორად აჩვენებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|