გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Nov 9 2009, 17:49
გამოხმაურება
#1
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
დღეს ცენტრალური დიფერენციალის მექანიკურად ბლოკირების თემა რომ გაცხსენი საინტერესო შეკითხვები წამოვიდა ნორმალურ ხალხთან ერთად თემის გაშლის შედეგად კიდევ ერთი იდეა გამიჩნდა და სანამ დამვიწყებია აქ უნდა დავაფიქსირო.
არაერთჯერ მომისმენია აზრი იმის შესახებ რომ AWD ცუდია, იმიტომ რომ მოსახვევში "რუჩნიკით" ვერ შეხვალ. ჰო და მინდა გითხრათ რომ თუ მოინდომებ ძალიან კარგადაც შეხვალ. თუ FWD დამცველის სადენებზე დააყენებ რელეს, რომელიც ჩაირთვება სადგომი(ხელის) მუხრუჭის ამოწევისას. ასეთ შემთხვევაში რუჩნკით დაზანოსების მომენტში იქნები FWD და როგორც კი ჩაუშვებ "რუჩნიკს" ეგრევე უკანა თვლებიც ჩაერთვება საქმეში |
|
|
|
![]() |
Dec 27 2009, 07:40
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 |
ეს თემა რო არ გაოფდეს ცალკე თემა ხომ არ გაგვეხსნა იმაზე, თუ როგორ უნდა დავაზანოსოთ AWD, RWD, FWD ??? ყველამ თავისი გამოცდილება და მანუალები რომ დავდოთ, საინტერესო იქნებოდა
|
|
|
|
maxouni ხელის მუხრუჭით მოხვევა Nov 9 2009, 17:49
RACKER მახო ეგ საიდან მოი... Nov 9 2009, 17:51
PAINKILLER
![]() ![]() |