IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> მაღალ აბაროტზე ჭედავს...
ATU-111
გამოხმაურება Dec 26 2009, 23:03
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 849
რეგისტრ.: 26-December 09
მდებარ.: QUTAISI
მომხმარებელი № 666




გამარჯობათ, ქუთაიში ცხოვრობ და იმპრეზაზე ბევრი რამ არ იციან , უპრო მარჩიელობენ, დზრავი დავსტუკე, შატუნის კლადიში დაიბრიდა, აიწყო და მის მერე დაახლოებით 250 ის მერე დავადგი,(ძრავის გაკეთებამდე უმნიშვნელოდ იგრძნობოდა) მე-4 და 5 სიჩქარეზე რო დავაჭერ აქ მომენტი რო თითქოს საწვავი აგარ ეწოდება, 1 2 3 4 5 რო ავაკრებინებ (თანმიმდევრობით) არაპერი , ჩვეულებრივად დადის, მხოლოდ მაღალ სიჩქარეზე, ყოველთვის არა დაახლოებით 10 დან 4-ჯერ შვება... რა სშეიძლება იყოს მიზეზე, მირჩიეტ რა......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
bako
გამოხმაურება Dec 27 2009, 09:32
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




მე მგონია ოვერბუსტი აქვს და ბენზინს უეკტავს კომპი, მაგიტომაც დაიბრიდებოდა მატორი. როცა 1 სიჩქარიდან მიყვება 5 მდე, მაშინ აბაროტები მაღლა დგას ყველა სიჩქარეში და ოვერბუსტი იმხელაზე არ ადის, რომ ბენზინი გადაკეტოს. ხოლო როცა 3, 4 , 5 სიჩქარეში დაბლიდან ჩააჭერს წნევა მეტია ყოველთვის, როგორც პიკი, ისე სტატიკური წნევაც და კომპიუტერი უკეტავს საწვავს. ინტერკულერთან ტურბინის ყელიდან გამოდის შლანგი, შედის ტრაინიკში, ტრაინიკიდან ერთი მხარე გადის ტურბინის ვეისტგეითის აქტუატორამდე, მეორე მხარე გადის ბუსტის კონტროლის სოლენოიდზე. მოკლედ შლანგის ტურბინის ყელიდან ტრაინიკამდე ნაწილი მოხსენი და შეამოწმე, შიგნით უნდა იყოს ჩატენილი პატარა ლატუნის ნახვრეტიანი ბურთულასავით რაღაცა. სისტემა ასეთია, რაც უფრო ცოტა ჰაერს ატარებს ეგ შლანგი, მეტი გაქვს ტურბინის კიერ გამომUშავებული წნევა. თუ მაგ ლატუნს ამოაგდებ, ან დროებით საერთოდ სხვა შლანგს დაუყენებ მაგ მონაკვეთზე, წნევამ უნდა დაიწიოს სადღაც05-0.6 ბარზე. მე შენს ადგილას შევამოწმებდი ჯერ მაგ ქარხნული რესტრიქტორის მაგივრად რამე სხვა ხომ არაა ჩატენილი, ან რამე კრანიკი ხომ არაა დაყენებული, შემდეგ რამდენიმეჯერ გავივლიდი რესტრიქტორის გარეშე შლანგით. (ისე ამგრა ვერ წავა, მაგრამ დააკვირდი, პლავნად გადანაწილდება თუ არა სიმძლავრე და ექნება თუა რა გაწევაში ცავარდნები)

კწნევის დატჩიკი ხომ არ გიყენია? მაქსიმალურს რას გიცვენებს? მესამე სიცქარეში რომელი აბაროტიდან გაქვს მაქსიმალური წნევა? მატორს გავლილი რამდენი აქვს? სვეჩები აგაქვს შენაცვლელი? ჰაერის და ბენზინის ფილტრები თუა ეგრე გაჭედილი, მაშინ ხალასტოიზეც უნდა ქონდეს პრობლემები
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
ATU-111   მაღალ აბაროტზე ჭედავს...   Dec 26 2009, 23:03
RACKER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 5 მომხმარებელი (მათ შორის 5 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge