![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 364 რეგისტრ.: 6-April 12 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,636 ![]() |
ძმაკაცს 3 დღის წინ ჩამოუვიდა 2005 წლიანი ხტ , ტიპტრონიკია და აქვს VDC რაც მინდა ავღნიშნო რომ მართლა მაგარი რამე ყოფილა .
აქვს ესეთი პრობლემა , ადგილზე მანქანის მობრუნების დროს აქვს დრაჟენია რომელიც სავარაუდოდ მოდის უკანა მხრიდან . ხვასტავიკის პრობლემას გავს მაგრამ არ ვარ დარწმუნებული , მინდოდა სოლენოიდი შემემოწმებინა მაგრამ ჩემდა გასაკვირად იმ ადგილას სადაც დამცველს ვარჭობთ და უკანა ხიდი ითიშება დამცველების ბუდეს საერთოდ არ აქვს შტეკერი . ანუ ვერ გავაწინავედუშე . მეორე დამცველი როა კიდე რომელსაც სქემაზე რეარ დიფ. აწერია ის ამოვაძრე მაგრამ მანქანა ისევ ჩვეულებრივად კვადრო დარჩა . აბა მცოდნეებო იქნებ მითხრათ სავარაუდოდ რაშია საქმე ? ანუ მაინტერესებს იმ დამცველის ჩასარჭობი ადგილი რატოა ცარიელი და რეარ დიფ. დამცველის ამოღების შემდეგ უკანა ხიდი უნდა გაითიშოს თუ არა ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 364 რეგისტრ.: 6-April 12 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,636 ![]() |
ციტატა(DEL @ 27th April 2016 - 10:44) [snapback]692410[/snapback] კარობკის ზეთი იცვლება 50-60 ათასზე. მე-3 ფორესტერი მყავს და არცერთზე 120-მდე კარობკის ზეთი არ გამოცვლილა და არცერთ არანაირი პრობლემა არ ჰქონია , თუმცა ეს მოვლაზე და ხმარებაზეცაა დამოკიდებული და შეილება რო თვისება ქონდეს დაკარგული .karlo-fan აი ეს ნამდვილად არ ვიცოდი . karlo-fan karlo-fan ციტატა(karlo-fan @ 27th April 2016 - 14:05) [snapback]692419[/snapback] კიდევ ერთი მომენტი გაითვალისწინე, ეგრე გვითხრეს X20-ზე ხვასტავიკიაო, იგივე სიმპტომები ჰქონდა და უკანა რაღაც რეზინები ყოფილა მოლაყებულ-დაგლეჯილი, შეცვალეს და გაუარა ეგრევე... კარგად შეამოწმებინე უკანა ხიდი რო უჭირავს ტულკები როა მაგ რეზინებზე ამბობ ? |
|
|
![]() ![]() |