![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 364 რეგისტრ.: 6-April 12 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,636 ![]() |
კარობკის პრობლემაზე რათქმაუნდა ბევრი თემაა მაგრამ მსგავსი პრობლემით არცერთი და ამიტომ გადავწყვიტე ცალკე გამეხსნა.
ესეიგი რა ხდება : მყავს 2002 წლიანი XT ავტომატიკა . გასულ ზაფხულს შეექმნა კარობკის პრობლემა , კერძოდ როცა გახურდებოდა ცუდად რთავდა სიჩქარეებში , განსაკუთრებით მესამეში. ჩვეულებრივ წყნარი სიარულით დავდიოდი ჩემთვის მშვიდად. ცოტა ხნის წინ ჩამივარდა 2004 წლიანი ფორესტერის კარობკა თავის წინა ხიდით და გადავწყვიტე გადამეზბორა ჩემთან , ასეც მოვიქეცით და რო ავაწყვეთ და გასატესტად გამოვედი აღმოჩნდა რომ მოხვევის დროს უკანა ბორბლებს ახოხებს , თითქოს დაბლოკილიაო ისე დადის და ესე გაჭიმულს თუ ჩააქრობ აქვს სერიოზული გარტყმა ჩაქრობის მომენტში . ჩავთვალეთ რომ იყო ხვასტავიკის პრობლემა და ჩემი ძველი კარობკიდან გადმოვიტანეთ ხვასტავიკი რომელიც მანამდე 100% მუშა იყო , შედეგი ისევ იგივე . შემდეგ ვიფიქრეთ რომ კარობკის ტვინის ბრალი იქნებოდა . გადმოვიტანეთ ჩემი კარობკის ტვინი და ავაწყვეთ ახალი კარობკის სოლენოიდებზე ვინაიდან მე ვთვლიდი რომ ჩემს ძველ კარობკას ქონდა სოლენოიდების პრობლემა .მარტო 1 სოლენოიდის ზომაში იყო სხვაობა და იგივე ფერის გადმოვიტანეთ ისიც ჩემგან . შედეგი : მანქანას ის უკანა ხიდის პრობლემა მოეხსნა მაგრამ წინ აღარ დადიოდა , დადიოდა მარტო ზადნით . შემდეგ ისევ ჩამოვიღეთ ტვინი და მივაყენეთ ისევ თავისი , მხოლოდ უკანა ხიდის სოლენოიდი გადმოვითანეთ ჩემი ძველი კარობკიდან რომელიც მანამდე ასევე 100% მუშა იყო . შედეგი : დაბრუნდა ისევ იმ უკანა ხიდის პრობლემურ რეჟიმში . მერე წავედი და იმ მანქანის რომლის კარობკა მივაყენე იქიდან მოვიტანე კარობკის კომპიუტერი , მატორის კომპიუტერი და დეშბორდი .(2004 იანებს განსხვავებული დეშბორდი აქვთ ) მატორის და კაარობკის კომპის შეცვლის შემდეგ (ვიზუალურადაც სხვაობა იყო და ნომერშიც ) მანქანა ჩავარდა ავარიულ რეჟიმში და დადიოდა მარტო წინ 1-ით და ზადნით . დავაყენეთ 2004 იანის დეშბორდი და აანთო ეკო , აბს და სიჩქარეებს არ წერდა რომელში იყო , არც სპიდომეტრი არ მუშაობდა . შევაერთეთ დიაგნოსტიკაზე და ტიპმა კარობკის კომპში საერთოდ ვერ შევდივარო , საერთოდ გათიშულს მაჩვენებსო .დამავიწყდა დამეწერა რომ ამ ყოველი ოპერაციის შემდეგ მანქანას პახოდუ ვსბროსავდით . მოკლედ 2 დღიანი წვალება წამების შემდეგ დავრჩი ისევ იგივე პრობლემით რაც თავიდან მჭირდა . ვიცი რო ვრცელი პოსტი გამომივიდა მაგრამ ჩემს წვალებასთან შედარებით ეს არაფერი არაა ![]() ძმურად თუ ვინმეს რაიმე აზრი გაქვთ თუ რისი ბრალი შეიზლება იყოს დაწერეთ , ისე ვარ რო ყველაზე ლოგიკას მოკლებულ აზრსაც კი გავითვალისწინებ და ვცდი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,635 რეგისტრ.: 22-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 40 ![]() |
მოკლედ ესეტი პრობლემა მაქვს. კარობკამ აიკიდა მექანიკური ხმები ოღონდ სულ არ აქვს რაღაც მომენტში აქვს რაღაც მომენტში არა მაგალითად სადღაც 20-25 კილომეტრის გავლის შემდეგ რომ ვაჩერე და დრაივიდან უკუსვლაში რომ გადამაქვს რაღაც ტკაცუნები ისმის აშკარად რკინა რკინაზე ზემოქმედების ხმაა ხანდახან პირველიდან მეორეში გადართვის დროს აქვს ტკაცუნის ხმა მაგრამ არანაირი დარტყმები ძორგანიები ჩვეულებრივად რთავს სიჩქარეებს
ზეთის გამოცვლას ვფიქრობ მაგრამ რატომღაც ვშიშობ რომ ეხ ხმა არ გაუვლის |
|
|
![]() ![]() |