![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
დაიშალა 98-იანი იმპრეზა ტურბინით, კლადიშის სტუკის დიაგნოზით
დაშლის შედეგად აღმოჩდა რომ ზეთის ნასოსის 5 ბოლტიდან 4 არ იყო სათანადოთ დაჭერილი (რაც დამიშლია იმასთან შედარებით, ფაქტიურად მოშვებული იყო ) 90 % დარწმუნებული ვარ მაღალ აბაროტზე , მაღალი წნევის წარმოქმნისას აპარებდა ზეთს და წნევას აგდებდა ![]() ![]() შედეგად დაისტუკა მეორე ცილინდრის შატუნის კლადიში ,შატუნიც გაფუჭდა . მეოთხე პორშინის შატუნზე დაწყებული იყო სტუკი ![]() ![]() 2 პორშინის ჩიხოლი იწყებს დაჯდომას , 4 საკმაოდ დამჯდარი იყო საკვირველია ხმა რო არ ქონდა 4 პორშინის ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6 რეგისტრ.: 5-August 15 მომხმარებელი № 5,498 ![]() |
ამ თემის გარდა არის კიდევ მსგავსი თემა გახსნილი? თქვენს ბოქსებში დაშლილი ძრავების პრობლემებზე?
ძალიან საინტერესოა, არადა ძალიან ცოტა წერია ![]() აი მაგალითად თუ გქონიათ შემთხვევა როცა ძრავს ძალიან მკაფიო და გამოკვეთილი ხმა აქვს კლადიშის სტუკის, დაშლი და კლადიში "დაჩეჩქვილია", არც გაცვეთილია, არც დატრიალებული, არც დეფორმირებული(რო შევიწროვდება ხოლმე და შატუნში ან შატუნის ყბაში რო აღარ იჭედება ხოლმე) უბრალოდ დაჩეჩქვილია ზედაპირი.. ეგ რამ შეიძლმება გამოიწვიოს? ამ შემთხვევაში არც ღერძი იყო დაზიანებული, არც ზეთის ნასოსი, არც შატუნი... მიზეზი რა შეიძლებოდა ყოფილიყო? |
|
|
![]() ![]() |