![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 849 რეგისტრ.: 26-December 09 მდებარ.: QUTAISI მომხმარებელი № 666 ![]() |
გამარჯობათ, ქუთაიში ცხოვრობ და იმპრეზაზე ბევრი რამ არ იციან , უპრო მარჩიელობენ, დზრავი დავსტუკე, შატუნის კლადიში დაიბრიდა, აიწყო და მის მერე დაახლოებით 250 ის მერე დავადგი,(ძრავის გაკეთებამდე უმნიშვნელოდ იგრძნობოდა) მე-4 და 5 სიჩქარეზე რო დავაჭერ აქ მომენტი რო თითქოს საწვავი აგარ ეწოდება, 1 2 3 4 5 რო ავაკრებინებ (თანმიმდევრობით) არაპერი , ჩვეულებრივად დადის, მხოლოდ მაღალ სიჩქარეზე, ყოველთვის არა დაახლოებით 10 დან 4-ჯერ შვება... რა სშეიძლება იყოს მიზეზე, მირჩიეტ რა......
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(ATU-111 @ 27th December 2009 - 21:17) [snapback]69315[/snapback] ოვერბუსტი როგორ შევამოწმო, მირცჰიეთ რა ძმურად, აქ ძალიან მიჭირს ზუსტი დიაგნოზი ვერ დამისვეს"ქუთაიისში" მანომეტრი უნდა დააერთო შემშვებ კოლექტორზე დიდი შლანგით და სალონში უნდა შეიტანო და უნდა დააკვირდე რა წნევა ექნება როცა გითიშავს. მანომეტრი გაჭირვებისაათორემ იმპრაზას პატრონს ბუსტის დატჩიკი მაინც გჭირდება და ჯობია დააყენო. 1.1-ზე მეტს თუ უბერავს არ შეიძლება, კიდევ დასტუკავ მატორს. ჰო, კიდევ ერთი მეთოდი : თუ დააკვირდები ტრბინიდან პატარა შლანგი გამოდის და ტრაინიკში ერთდება, ამ ტრაინიკიდან დანარჩენი 2 შლანგი მიდის ვესტგეითის აქტუატორზე და მარჯვენა კრილოზე დამაგრებულ სელენოიდზე. ამ სელენოიდიდან გამოაძრე შლენგი და დააზაგლუშკე. თუ აღარ ქნა ესეიგი პვერბუსტი გაქვს. კარგად შეამოწმე ეს შლანგები სადმე დაზიანებული ხომ არაა და სადმე ხომ არ გასდის. ასევე შემოწმე შლანგი რომელიც ზემოთხსენებული სელენოიდიდან ინთეიქში მიდის |
|
|
![]() ![]() |