![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
sendra
ეს ადრე სხვას მივწერე და დავაკოპირებ პირდაპირ ![]() კი ძაან ხარისხიანია, იმენა ტოიოტაა რა. ისეთი შიშინი და შრიალი იასნა არაა სალონში მარა ახლა მერსედესი არაა შენც ხვდები ალბათ მარა ფორიკა ვეერ შეედრება. უკასნ მართლა კაი ბლომად ადგილია, განსაკუთრებით წინა სიდენიებს თუ ნორმალურად დადგამ და წამოწოლილი არ იქნება წინა მგზავრები კვადრო ჩემის აზრით არაა საჭირო ამ მანქანისათვის, მანევრით ნორმალურია წინა წამყვანიც და კვადრო ხო გითხარი ცოტა დაბალია ქარხნულად, ჩვენს გზებზე კიდე ეგ იმენა ძაან თემაა, wink.gif თან ეკონომიურობის თვალსაზრისით ჯობია რა (გაზი არ დგება რო რამე იყოს D4 ძრავია მაინც) დაჟე ამაზე 215/45 რ17 აყენია (ქარხნული ზომა) და ბევრად რბილია ვიდრე ლეგასი რომელზეც 225/50 მეყენა (სხვაობა 16მმ-ა საბურავის ბორტის). სივრცე კი დიდი აქვს მგზავრებისათვის მარა საბარგულ ვერ აქვს ფორიკას ხელა, ერთი შეხედვით დიდი ჩანს მაგრამ პრაქტიკულად არაა მთლად მასა, აგიხსნი რატომაც - ჭერი დაბალი აქვს ფორიკაზე და მოცულობითი ნივთის დადება აყირავებულ მდგომარეობაში ჭირს თან საბარგულის ფარდა აქვს მყარი (3 ნაწილისგან შედგება და იკეცება) რომელსაც ერთი ხელის მოძრაობით ვერ დაკეცავ როგორც ფორიკისას. სიმძლავრე არა აქვს ერთი როგორც ტურბინიანს და ცოტა ნეხვატკა მაქვს დალშე მაგარი მანქანაა. რავი მე მომწონს და კაი რამეა სისწრაფით ვერაა ტურბინიანი სუბარუს დონის, მაგრამ დალშე ყველაფრით ჯობია რაც მყავდა იმათ (ფორესტერი და ლეგასი ბლ5) ჩემი 2,0–ია წინა წამყვანი (4/4–ზე არ ვიყიდე სპეციალურად, ცოტა დაბალია ქარხნულად 1,5 სმთი და უფრო ეკონომიური იქნება მეთქი ვიფიქრე, თან არაფერში არ მჭირდება თბილისში 4/4ზე მანქანა და ბაკურიანისათვის კი ვიშოვი რამეს) მანქანა ძააან კარგია, ეტყობა რო ხარისხიანია და კარგად შესრულებული კარობკა და მატორი იდეალურად მუშაობს ერთობლიობაში 50–ით რო მივდივარ სწორ გაზზე აბაროტი 1–ზე დგას და სადღაც 60–70–ის ფარგლებში ადის 1500–ზე. ამ კლასის მანქანებში ალბათ საუკეთესოა, კარგი სიდენიები და სალონი აქვს მთლიანობაში, 4–ვე შუშა ავტოა (სუბარუს მარტო მძღოლის აქვს ავტო) რაც ძალიან მოსახერხებელია და არ გჭირდება თითის წერა ღილაკებზე და ლოდინი როდის აიწევს შუშები. ბასავიკი მინდოდა ჩამეყენებინა (ცოტა კი ვიზარმაცე smile.gif ) და + ის შნური უნდა გამეყვანა კაპოტში აკუმილატორზე დასაერთებლად და ნახვრეტი ვერ უპოვე წინ მანქანას (მერე კარგად დავძებნი) შიდა მხრიდანაც ძაან კარგადაა შეფუთული და ამოკრული აქვს ქეჩები, ყველაფერში ეტყობა რო ტოიოტაა და ხარისხიანი. აბა ფორესტერს იმდენი დირკა აქვს სადაც გინდა გაუყრი შნურს. ხადავოიც კაია ძაან კარგად გადადის უსწორმასწორო გზებზე და კარგად ყლაპავს ყველაფერს, ლეგასში თუ ხარ ნაჯდომი ბევრად კაია ლეგასზე, ფორიკაზე არაფერს ვამბობ. ბენზინსაც ნორმალურად წვავს, თუ ტურბინიან ფორიკაზე (მექანიკაზე) მინიმუმ 13,5 ლიტრი მინდოდა ამით დაახლოებით ქალაქში 50 ლიტრით 440-450 კმს გავდივარ და თან მოკლე მოკლე მანძილებზე დავდივარ მე. |
|
|