![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
მოკლედ გადავწყვიტე დამეწყო ახალი პროექტი ხოდა ვიყიდე გც8 უკვე დამსუბუქებული და გახაფანგებული
1 ტონაზე ქვევითაა მანქანა და კიდე ბევრია მოსაკლები მიზანია 950 კილო გამოვიდეს საბოლოოდ მანქანა ისევ იქნება ტიპტრონიკი რომელმაც წინა მანქქანაზე გაამართლა 400+ ცხენზე და 550+ნიუტონზე იმუშავა უპრობლემოდ ამიტომ გადავწყვიტე აქაც იგივე გავიმეორო ძრავი გადავა ჩემი მანქანიდან ეჯ25 თავის ყველაფრით რაც ამდენი წლის მანძილზე მოვაგროვე მანქანაზე ეყენება ყველაფერი ის რაც მხოლოდ და მხოლოდ ხოდზე იმოქმედებს და აასწრაფებს მაინც დავწერ წვრილმანებს რა მაქვს ნაჩალიჩარი ძრავი 2.5 ია 2.0 ის დაპორტილი გალოვკებით მიყენია 900 იანი იჟექტორები 320 იანი ნასოსი დიდი ქულერი აემის მეთანოლის სისტემა ოილ სეპარატორი გამშვები კოლექტორი ტიალის გეიტი ტურბინა ბორგ ვარნერი S200G 4 ინჩზე გადაკეთებული ბლიტზის ფილტრით ![]() 1420+ კილოზე 120+ კილოთი მანქანა 1.35 1.4 ბარზე ესე მიდიოდა დაველოდოთ 450 კილოს მოკლებას 1.6 1.7 ზე წნევიუს აწევას და მეთანოლს მანქანა ამ წუთას სულ დაშლილია ამოვაძრეთ ძველი პრაოტკა და ვდებთ მრგვალფარა ვეერიქსის ავტომატიკის პრაოტკას რაღაც ნაწილი უკვე ჩადებულია წესით რამოდენიმე დღეში მთლიან პრაოტკას ჩავდებთ და მივალაგებთ იქაურობას ასევე კარობკა მაქვს უკვე წამოსაღები მაგასაც 2 3 დღეში წამოვიღებდა დარჩება ძრავის გადატანა და ნასტროიკა მანამდე აქაიქ ფოტოებსაც დავდებ მადლობა დახმარებისთვის სუბარუ მოტორსს და სუბარუ მოტორსის ბიჭებს სახელებს არ დავწერ ბევრი მეხმარება ისედაც ამ პროექტის განხორციელებაში ზოგი რას მაძლევს და ზოგი რას მოკლედ ვნახოთ რა იქნება და რა გამოვა ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() აი ასე მიმდინარეობს მანქანის აწყობა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
giogio725
4 ცცილინდრისთვის არაა საჭირო 366 უაზროდ ცუდი სეტაპია მანქანა ან მხოლოდ სტარტიდან წავა ან მხოლოდ 150 დან თან მსგავს ტურბინას რო აყენებ 4 ცილინდრზე მინიმუმ ყველაზე ცუდ პონტში 2 ბარი უნდა დაუბერო და 2 ბარი მსგავს სეტაპზე დაბერვა არაა კაი სუპრაზე ძლივს ისპულება და 4 ცილინდრზე უაზრობაა ერთადერთი ბეჟოს ევო მიდიოდა 90 დან მაგრად უკვე პიზდეც დასპულილზე საინტერესო იქნებოდა მაგის დამაჩურას ჯახი 70 დან მარა ვერხზე მაინც დაეწეოდა 2 ბარი 366 ზე დასტოინი როჟაა |
|
|