![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მანქანა ტექნიკურად არის იდეალურ მდგომარეობაში, გარეგნულად რაღაც ნაკაწრები აქვს და მცირე შეღუნულობებიც, დიდი არაფერი
საქართველოში ჩამოსვლის დღიდან ვასხამ MOTUL 300V 5W40 ზეთს (40 ლარი ღირს ლიტრი), არ მიგაზავებია და არ მიწვალებია ძრავი, ხადავოი და პადვესკაც მუშაობს იდეალურად! 4000$ მანქანის მონაცემები: Subaru Legacy B4 2.0 GT Si-Drive, 2006 წლის გამოშვება ფერი: GUNMETAL (ოფიციალურად DIAMOND GRAY METALLIC, კოდი 65Z) 2.0 Twin Scroll Turbo, Dual AVCS, 260 ცხენი, 343nm თორქი SI-Drive (ძრავის და კოლოფის კონტროლის სისტემის 3 რეჟიმით) Symmetrical AWD + VTD 5-იანი ტიპტრონიკი (SportShift) საჭის ქვემოთ გადამრთველებით HID (ქარხნული ქსენონი ბლიჟნებში) MOMO-ს ტყავის მულტი-საჭე აუდიოს და ბორტკომპის კონტროლით McIntosh-ის აუდიო სისტემა MP3/WMA 6 დისკიანი ინტეგრირებული ჩენჯერით, 5.1 Dolby სისტემით (11 დინამიკი + საბვუფერი), იტოგში მაგარი ხმები აქვს, სტოკ კენვუდს არც შეადაროთ ![]() Pioneer-ის DVD/MP3/WMA/Xvid პლეერი 7"-იანი ეკრანით, მაკინტოშთან არის დაერთებული სპეციალური Wired FM Modulator-ით (ასევე Pioneer-ის წარმოებაა) გარბენი: 90.000 კმ (რა თქმა უნდა ორიგინალი!) Aftermarkets: STI Front Lip (წინა ბამპერის ტუჩი) STI Coil Springs (სტოკთან შედარებით 1 სანტიმეტრით დაბალი პრუჟინები, გრუბი საერთოდ არ არის, კომფორტულია და ამავე დროს მანევრირებადი, იდეალური პადვესკაა ყოველდღიური სედანისთვის) STI Twin-Tip Mufflers (2 თავიანი გლუშაკები) AEM DryFlow სპორტული ჰაერის ფილტრი, დაზეთვა არ სჭირდება, მარტივად ირეცხება, ფაქტიურად მუდმივია ![]() Rear Spoiler (არასტანდარტული სპოილერია, უფრო სწორედ ძველი ლეგასის არის გადაკეთებული, რესტაილინგს მოუხდა მაგრად) BLITZ Dual Turbo Timer/Boost Meter (ტურბოტაიმერი და ბუსტის დატჩიკი ერთ მოწყობილობაში LCD ეკრანით) მოყვება 18-იანი ENKEI-ს უნივერსალი დისკები ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() შემიძლია ეს ZEROSPORT-ის კარბონის აბლიცოვკა გამოვაყოლო, შესაბამისი თანხის დამატებით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
PAINKILLER
ვააა, მაგარია დათო, 18" სპარკოა ხო? სუპერ, არადა რა მოვლილი მაშინააა ხო ვიცი. ეხლა მე მაყუთი, ამაში ჩემი მატორი და "გიალა გეთურ" დამჩემდა ამ ბოლოს უცხო ენაზე საუბარი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ Jun 30 2016, 00:47) [snapback]695090[/snapback] PAINKILLER ვააა, მაგარია დათო, 18" სპარკოა ხო? სუპერ, არადა რა მოვლილი მაშინააა ხო ვიცი. ეხლა მე მაყუთი, ამაში ჩემი მატორი და "გიალა გეთურ" დამჩემდა ამ ბოლოს უცხო ენაზე საუბარი ![]() კი სპარკოა კოვკები, 18/7.5J წინა 48 ოფსეტით, უკანები 38 ოფსეტით, წინაც და უკანას ზუსტად კრილოებთან დგას ![]() ![]() ციტატა(buta17 @ Jun 30 2016, 10:56) [snapback]695102[/snapback] მოკლედ ვაკვირდები სტატისტიკას და რესტაილინგი კი არა დო რესტაილი არ მოდის კაი 4ზე ნაკლებში... არ უნდა გამეყიდა ჩემი რესტაილი რააა. რავი რა გითხრა, 2 კაცი მირეკავდა ამ მანქანაზე, ერთმა უეჭველი მინდაო და მერე სულ დაიკარგა, მეორე ვაბშე უცხოეთიდან მირეკავდა, ჩამოვდივარ და მიმყავს შენი მანქანაო ![]() ხოდა კი დგას ეზოში და ხან დისკებს მივუყენებ, ხან აბლიცოვკას მოვხსნი-დავუყენებ, ახლა ფრონტლიპი უნდა დავაყენო ახალი (ძველი გატეხილია 2 ადგილას და მაგას გავარემონტებ და ფურგონზე დავაყენებ) წინა კვირას გავასეირნე და მეც მაგრად ვისიამოვნე ტურბინით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|