![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მანქანა ტექნიკურად არის იდეალურ მდგომარეობაში, გარეგნულად რაღაც ნაკაწრები აქვს და მცირე შეღუნულობებიც, დიდი არაფერი
საქართველოში ჩამოსვლის დღიდან ვასხამ MOTUL 300V 5W40 ზეთს (40 ლარი ღირს ლიტრი), არ მიგაზავებია და არ მიწვალებია ძრავი, ხადავოი და პადვესკაც მუშაობს იდეალურად! 4000$ მანქანის მონაცემები: Subaru Legacy B4 2.0 GT Si-Drive, 2006 წლის გამოშვება ფერი: GUNMETAL (ოფიციალურად DIAMOND GRAY METALLIC, კოდი 65Z) 2.0 Twin Scroll Turbo, Dual AVCS, 260 ცხენი, 343nm თორქი SI-Drive (ძრავის და კოლოფის კონტროლის სისტემის 3 რეჟიმით) Symmetrical AWD + VTD 5-იანი ტიპტრონიკი (SportShift) საჭის ქვემოთ გადამრთველებით HID (ქარხნული ქსენონი ბლიჟნებში) MOMO-ს ტყავის მულტი-საჭე აუდიოს და ბორტკომპის კონტროლით McIntosh-ის აუდიო სისტემა MP3/WMA 6 დისკიანი ინტეგრირებული ჩენჯერით, 5.1 Dolby სისტემით (11 დინამიკი + საბვუფერი), იტოგში მაგარი ხმები აქვს, სტოკ კენვუდს არც შეადაროთ ![]() Pioneer-ის DVD/MP3/WMA/Xvid პლეერი 7"-იანი ეკრანით, მაკინტოშთან არის დაერთებული სპეციალური Wired FM Modulator-ით (ასევე Pioneer-ის წარმოებაა) გარბენი: 90.000 კმ (რა თქმა უნდა ორიგინალი!) Aftermarkets: STI Front Lip (წინა ბამპერის ტუჩი) STI Coil Springs (სტოკთან შედარებით 1 სანტიმეტრით დაბალი პრუჟინები, გრუბი საერთოდ არ არის, კომფორტულია და ამავე დროს მანევრირებადი, იდეალური პადვესკაა ყოველდღიური სედანისთვის) STI Twin-Tip Mufflers (2 თავიანი გლუშაკები) AEM DryFlow სპორტული ჰაერის ფილტრი, დაზეთვა არ სჭირდება, მარტივად ირეცხება, ფაქტიურად მუდმივია ![]() Rear Spoiler (არასტანდარტული სპოილერია, უფრო სწორედ ძველი ლეგასის არის გადაკეთებული, რესტაილინგს მოუხდა მაგრად) BLITZ Dual Turbo Timer/Boost Meter (ტურბოტაიმერი და ბუსტის დატჩიკი ერთ მოწყობილობაში LCD ეკრანით) მოყვება 18-იანი ENKEI-ს უნივერსალი დისკები ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() შემიძლია ეს ZEROSPORT-ის კარბონის აბლიცოვკა გამოვაყოლო, შესაბამისი თანხის დამატებით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
PAINKILLER
არადა რეალურად არის ისე როგორც მე ვამბობ. ამ გარბენისთვის 4კ ალალია. კაი ნაყიდი ჰქვია. ყველას შეუძლია სტატისტიკის ნახვა, გადახედონ ფასებს. აქ ნასიარულები როა მერე რა? აკლია მოვლა თუ რა. ან იქ რაიცი როგორი ყავდა რო ჩამოდის ახალი, უპირატესობა აქვს, დაჯდა -გაატარა შეამოწმა იყიდა. აუტოკომის სასტავის უმეტესობას ჩამოყრილი აქვს გარბენი, ვერ გაიგებენ ვერასდროს რა გარბენები აქვთ. აგერ 4 თანამშრომელს ყავს იაპოშკები, რომლებსაც რეალური გარბენისგან მინიმუმ 50კ აშორებს. სხვებს მეტი და მეტი. შენ გიწევს კონკურენციის გაწევა ასეთთან, რომელსაც 200+ გარბენიანი გაცილებით ნაკლებად ყავს ნაყიდი და 90 გარბენიანის ფასად ყიდის. აპ კაი მანქანას |
|
|