![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მანქანა ტექნიკურად არის იდეალურ მდგომარეობაში, გარეგნულად რაღაც ნაკაწრები აქვს და მცირე შეღუნულობებიც, დიდი არაფერი
საქართველოში ჩამოსვლის დღიდან ვასხამ MOTUL 300V 5W40 ზეთს (40 ლარი ღირს ლიტრი), არ მიგაზავებია და არ მიწვალებია ძრავი, ხადავოი და პადვესკაც მუშაობს იდეალურად! 4000$ მანქანის მონაცემები: Subaru Legacy B4 2.0 GT Si-Drive, 2006 წლის გამოშვება ფერი: GUNMETAL (ოფიციალურად DIAMOND GRAY METALLIC, კოდი 65Z) 2.0 Twin Scroll Turbo, Dual AVCS, 260 ცხენი, 343nm თორქი SI-Drive (ძრავის და კოლოფის კონტროლის სისტემის 3 რეჟიმით) Symmetrical AWD + VTD 5-იანი ტიპტრონიკი (SportShift) საჭის ქვემოთ გადამრთველებით HID (ქარხნული ქსენონი ბლიჟნებში) MOMO-ს ტყავის მულტი-საჭე აუდიოს და ბორტკომპის კონტროლით McIntosh-ის აუდიო სისტემა MP3/WMA 6 დისკიანი ინტეგრირებული ჩენჯერით, 5.1 Dolby სისტემით (11 დინამიკი + საბვუფერი), იტოგში მაგარი ხმები აქვს, სტოკ კენვუდს არც შეადაროთ ![]() Pioneer-ის DVD/MP3/WMA/Xvid პლეერი 7"-იანი ეკრანით, მაკინტოშთან არის დაერთებული სპეციალური Wired FM Modulator-ით (ასევე Pioneer-ის წარმოებაა) გარბენი: 90.000 კმ (რა თქმა უნდა ორიგინალი!) Aftermarkets: STI Front Lip (წინა ბამპერის ტუჩი) STI Coil Springs (სტოკთან შედარებით 1 სანტიმეტრით დაბალი პრუჟინები, გრუბი საერთოდ არ არის, კომფორტულია და ამავე დროს მანევრირებადი, იდეალური პადვესკაა ყოველდღიური სედანისთვის) STI Twin-Tip Mufflers (2 თავიანი გლუშაკები) AEM DryFlow სპორტული ჰაერის ფილტრი, დაზეთვა არ სჭირდება, მარტივად ირეცხება, ფაქტიურად მუდმივია ![]() Rear Spoiler (არასტანდარტული სპოილერია, უფრო სწორედ ძველი ლეგასის არის გადაკეთებული, რესტაილინგს მოუხდა მაგრად) BLITZ Dual Turbo Timer/Boost Meter (ტურბოტაიმერი და ბუსტის დატჩიკი ერთ მოწყობილობაში LCD ეკრანით) მოყვება 18-იანი ENKEI-ს უნივერსალი დისკები ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() შემიძლია ეს ZEROSPORT-ის კარბონის აბლიცოვკა გამოვაყოლო, შესაბამისი თანხის დამატებით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(buta17 @ 30th June 2016 - 15:41) [snapback]695129[/snapback] შენ გიწევს კონკურენციის გაწევა ასეთთან, რომელსაც 200+ გარბენიანი გაცილებით ნაკლებად ყავს ნაყიდი და 90 გარბენიანის ფასად ყიდის. ხოდა იყიდონ ეგეთი 200+ გარბენიანები და ირბინონ მერე ბოქსებში მატორის გადაწყობაზე ![]() ამ მანქანას ჩემს ხელში 30.000 აქვს გავლილი სულ MOTUL 300V-ზე და სუპერზე (რომპეტროლი-ვისოლი-ლუკოილი), არასოდეს ბანძი ზეთი და ბენძინი არ ჩამისხავს... ციტატა(buta17 @ 30th June 2016 - 15:41) [snapback]695129[/snapback] ამ გარბენისთვის 4კ ალალია. კაი ნაყიდი ჰქვია. მთლად სტოკიც ხო არ არის, STI პადვესკა დგას, STI გლუშაკები, ბრიზგავიკები, არასტანდარტული კარნიზები (ჩემი გაკეთებულია უკანა გამოშვერილი მხარე), არასტანდარტული უკანა სპოილერი, BLITZ დუალ-ტურბოტაიმერ-ბუსტმეტრი დგას, უკანა ხედვის კამერას ვაყოლებ (დაყენება დამეზარა კაი ხანია მიდევს ბარდაჩოკში), PIONEER CARROZERIA უსერიოზულესი DVD პლეერი დგას ნებისმიერ ფორმატს კითხულობს (PAL/NTSC), მაკინტოშზე აღარაფერს ვამბობ, იდეალურად მუშაობს ყველა დინამიკი, ასევე ჩენჯერიც ![]() მარტო ეს რაც ჩამოვთვალე მინიმუმ 500$-ის არის, დაჟე ცალკე რომ იშოვო და დააყენო მაგ თანხაში ვერც ჩაჯდები.... კიდევ რამდენი წვრილმანი მაქვს გაკეთებული ვერც ვიხსენებ ახლა (უკანა ფარების და ტუმანნიკების დაბურვა პლიონკით, წინა ფარებზე წარბები) ხო კიდევ AEM DRYFLOW ფილტრი დამავიწყდა, 2 წელია მიყენია და ჯერ ისევ ახალივით არის, არც დაზეთვა უნდა არაფერი, გარეცხე-გააშრე-ჩადე უკან ![]() + STI ფრონტილპი, ZEROSPORT კარბონის აბლიცოვკა და 18-იანი Racing SPARCO-ს უმაგრესი დისკები დგას ეგეც არ ღირს ცოტა წესით და რიგით 5000$-ად თავისუფლად უნდა იყიდებოდეს ეს მანქანა მაგრამ 4500$-აც არავის უნდა... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|