გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 23 2016, 17:24
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 416 რეგისტრ.: 26-December 11 მომხმარებელი № 2,414 |
ე.ი. ვიწყებ GC8-ის მომზადებას რალისთვის და აღმართის დაძლევისთვის და მაინტერესებს რა რეგულაციების დაცვა მიწევს. რა დოზით შეიძლება ძრავში, ტურბინაში, გაგრილების სისტემაში ჩარევა, ხიდები, კარობკა და ა.შ. და კიდევ დუგების ნახაზებიც მჭირდება და მისამართი სადაც დუგავენ.
პ.ს. პროფ კლასისთვის. |
|
|
|
![]() |
Jul 23 2016, 17:26
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 |
SubaruSTi
აბსოლუტი თუ გინდა მაშინ ყველაფერი დაშვებულია თითქმის და თუ გინდა რო სტანდარტში იჯდე მხოლოდ ნასტროიკაა დაშვეული |
|
|
|
SubaruSTi GC8 რალისთვის Jul 23 2016, 17:24
SubaruSTi
![]() ![]() |