IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბინა რომ ცოტა გვიან გახსნას, შეიძლება?
cladhed
გამოხმაურება May 14 2009, 14:48
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 299
რეგისტრ.: 8-May 09
მომხმარებელი № 76




გამარჯობათ, მოკლედ მინდა ისეთი რამის გაკეთება რომ იაპონურ ფორიკაზე (1998) რომ ან ტურბინის გათიშვა შემეძლოს, ან ცოტა გვიან გახსნას ტურბო. ვინმემ თუ იცით მითხარით თუ არა, რომ მომვჯობინდები ტურბინას დავშლი და მაინც ამოვთხრი, იმას მაინც მივხვდები გამოვა თუ არა biggrin.gif
იდეაში მინდა გავაკეთო SPORT რეჟიმის კნოპკა და როცა მომიდება ვიგაზავო, როცა არა - არა. იმ დღეს კოლექტორი მოვხსენი და იქიდან ადის ტურბინაში მილი. იქ რომ რამე კლაპანი გაკეთდეს,რომელსაც გააკონტროლებ, შეგეძლება ტურბინს ჩართვა გამორთვა მაგრამ გადაკეტილ ტურბინაზე ჰაერი მასში რამდენად უპრობლემოდ გაივლის ეგ არ ვიცი, ტურბინის კონსტრუქციაა სანახავი
აი მაგალითად 4000 აბაროტზე რო გახსნას ტურბო კაი ვარიანტი იქნება წვის ამბავში ტრასაზე რადგან უტურბინოდ შეგეძლება სიარული სადღაც 140 ით.

ვინმეს მსგავსი რამე არა გსმენიათ? smile.gif

გაზაობის მოყვარულებმა არ გამლანძღოთ biggrin.gif

ჩემი არი s/tb, ხოლო გამიგია რო c20 არის კარგად ეკონომიურები, ამათ კიდევ ერთი და იგივე მოტორი აქვთ (მე რაც ვიცი) განსხვავება ტურბინაშია, მინდა რომ ჩემი მანქანა c20 ივით ეკონომიური იყოს და s/tb სავით სწრაფი, როცა როგორ მომინდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება May 30 2009, 03:26
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




PAINKILLER
შენ თუ გეცოდინება ჟიკლიორის ამბავი.
მოკლედ წავიკითხე რომ ბუსტის დასაწევად ტრაინიკის და ტურბინას შორის რომ შლანგია იქედან ჟიკლიორი უნდა ამოაძროო და ბუსტი 0.5-ზე ზემოთ აღარ მიდისო, ან ტურბინიდან პირდაპირ აქტუატორზე უნდა შეუერთოო
წვასაც მაგრად უკლებს და ცუდ ბენზინსაც იტანსო.
მართალი გითხრა მე ვერ მივხვდი ეს ყველაფერი რას ნიშნავს, იმიტომ რომ ჟიკლიორის არსებობა არც კი ვიცი და რა როლს ასრულებს ეგეც ხომ არ მეცოდინება. რამე აზრი გაქვს?

აი კიდევ ბუსტის მართვაზე მთელი სტატია
http://autospeed.com.au/cms/A_2778/article.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 30 2009, 16:21
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 30 2009, 05:26) [snapback]6904[/snapback]
PAINKILLER
შენ თუ გეცოდინება ჟიკლიორის ამბავი.
მოკლედ წავიკითხე რომ ბუსტის დასაწევად ტრაინიკის და ტურბინას შორის რომ შლანგია იქედან ჟიკლიორი უნდა ამოაძროო და ბუსტი 0.5-ზე ზემოთ აღარ მიდისო, ან ტურბინიდან პირდაპირ აქტუატორზე უნდა შეუერთოო
წვასაც მაგრად უკლებს და ცუდ ბენზინსაც იტანსო.
მართალი გითხრა მე ვერ მივხვდი ეს ყველაფერი რას ნიშნავს, იმიტომ რომ ჟიკლიორის არსებობა არც კი ვიცი და რა როლს ასრულებს ეგეც ხომ არ მეცოდინება. რამე აზრი გაქვს?

აი კიდევ ბუსტის მართვაზე მთელი სტატია
http://autospeed.com.au/cms/A_2778/article.html

ეგ ჟიკლიორი ლიმიტს უკეთებს ტურბინიდან აქტუატორისკენ გამომავალ წნევას, რომელიც ხსნის ვესტგეიტსს, შესაბამისად თუ ჟიკლიორს ამოაცლი ან ნახვრეტს გაუდიდებ, უფრო დაბალ წნევაზე გაიხსნება ვესტგეიტი და ბუსტიც დაბალი იქნება.... თუმცა შეიძლება კომპმა აურიოს... ცდა შეიძლება პრინციპში smile.gif

მაგრამ იდეას ვერ ვხვდები smile.gif პირიქით რომ იყოს, კიდევ აზრი აქვს, მეტი ბუსტი თუ გინდა რომ გქონდეს smile.gif

პრინციპში მაგ ჟიკლიორის ადგილზე ბუსტკონტროლერი რომ დააყენო და მაგით აკონტროლო ბუსტის დონე, უკეთესიცაა და მოხერხებულიც smile.gif მაგრამ ვესტგეიტს შეზღუდვა აქვს მინიმალურ ბუსტზე, პრუჟინის მეშვეობით... მაგაზე ქვემოთ ვერ ჩამოიყვან, ან პრუჟინა უნდა გამოცვალო...


და ეგ სტატია კი სულ სხვა რამეზეა, მანდ ლაპარაკია როგორ უნდა აკონტროლო ოვერბუსტი ბლოუოფის მეშვეობით, თუ ვესტგეიტს დაერხა ან სოლენოიდი დაიბრიდა, ერთგვარი დაზღვევის პრინციპია smile.gif


უი, მე სხვა ჟიკლიორზე ვამბობდი, აქ სხვა რამეზეა ლაპარაკი smile.gif პრინციპში შენ აგერია ეგ ჟიკლიორი და მე შეცდომით გავიგე სანამ სტატია არ წავიკითხე smile.gif


პრინციპში საინტერესოა, ვესტგეიტის მიერ კონტროლირებად მინიმალურ ბუსტზე ნაკლები თუ გინდა მიიღო, მართლა კარგი იდეებია ამ სტატიაში smile.gif

მეც გავაკეთებდი იგივეს, პრინციპში , ჯერ გადავიდე ისევ ტურბინაზე biggrin.gif

უბრალოდ მანდ მაგ მეთოდის მინუსებიც არის მითითებული, ანუ ქარხნული ბლოუოფი უნდა მოხსნა მაგ შემთხვევაში, უფრო სწორედ, ბაიპასი უნდა გააუქმო და ბლოუოფი უნდა დაუყენო... რაც სავარაუდოდ აურევს ვოზდუხამერის ჩვენებას, თუმცა რაღაც დონეზე მაინც იმოქმედებს... ექსპერიმენტებია საჭირო, მაგრამ არაფერი არ უნდა დაბრიდო მაგ დროს biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
cladhed   ტურბინა რომ ცოტა გვიან გახსნას   May 14 2009, 14:48
giogagnidze   ც20 ივით სწრაფი უტურ...   May 14 2009, 14:58
cladhed  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge