![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
გამარჯობათ, მოკლედ მინდა ისეთი რამის გაკეთება რომ იაპონურ ფორიკაზე (1998) რომ ან ტურბინის გათიშვა შემეძლოს, ან ცოტა გვიან გახსნას ტურბო. ვინმემ თუ იცით მითხარით თუ არა, რომ მომვჯობინდები ტურბინას დავშლი და მაინც ამოვთხრი, იმას მაინც მივხვდები გამოვა თუ არა
![]() იდეაში მინდა გავაკეთო SPORT რეჟიმის კნოპკა და როცა მომიდება ვიგაზავო, როცა არა - არა. იმ დღეს კოლექტორი მოვხსენი და იქიდან ადის ტურბინაში მილი. იქ რომ რამე კლაპანი გაკეთდეს,რომელსაც გააკონტროლებ, შეგეძლება ტურბინს ჩართვა გამორთვა მაგრამ გადაკეტილ ტურბინაზე ჰაერი მასში რამდენად უპრობლემოდ გაივლის ეგ არ ვიცი, ტურბინის კონსტრუქციაა სანახავი აი მაგალითად 4000 აბაროტზე რო გახსნას ტურბო კაი ვარიანტი იქნება წვის ამბავში ტრასაზე რადგან უტურბინოდ შეგეძლება სიარული სადღაც 140 ით. ვინმეს მსგავსი რამე არა გსმენიათ? ![]() გაზაობის მოყვარულებმა არ გამლანძღოთ ![]() ჩემი არი s/tb, ხოლო გამიგია რო c20 არის კარგად ეკონომიურები, ამათ კიდევ ერთი და იგივე მოტორი აქვთ (მე რაც ვიცი) განსხვავება ტურბინაშია, მინდა რომ ჩემი მანქანა c20 ივით ეკონომიური იყოს და s/tb სავით სწრაფი, როცა როგორ მომინდება |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
PAINKILLER
შენ თუ გეცოდინება ჟიკლიორის ამბავი. მოკლედ წავიკითხე რომ ბუსტის დასაწევად ტრაინიკის და ტურბინას შორის რომ შლანგია იქედან ჟიკლიორი უნდა ამოაძროო და ბუსტი 0.5-ზე ზემოთ აღარ მიდისო, ან ტურბინიდან პირდაპირ აქტუატორზე უნდა შეუერთოო წვასაც მაგრად უკლებს და ცუდ ბენზინსაც იტანსო. მართალი გითხრა მე ვერ მივხვდი ეს ყველაფერი რას ნიშნავს, იმიტომ რომ ჟიკლიორის არსებობა არც კი ვიცი და რა როლს ასრულებს ეგეც ხომ არ მეცოდინება. რამე აზრი გაქვს? აი კიდევ ბუსტის მართვაზე მთელი სტატია http://autospeed.com.au/cms/A_2778/article.html |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 30 2009, 05:26) [snapback]6904[/snapback] PAINKILLER შენ თუ გეცოდინება ჟიკლიორის ამბავი. მოკლედ წავიკითხე რომ ბუსტის დასაწევად ტრაინიკის და ტურბინას შორის რომ შლანგია იქედან ჟიკლიორი უნდა ამოაძროო და ბუსტი 0.5-ზე ზემოთ აღარ მიდისო, ან ტურბინიდან პირდაპირ აქტუატორზე უნდა შეუერთოო წვასაც მაგრად უკლებს და ცუდ ბენზინსაც იტანსო. მართალი გითხრა მე ვერ მივხვდი ეს ყველაფერი რას ნიშნავს, იმიტომ რომ ჟიკლიორის არსებობა არც კი ვიცი და რა როლს ასრულებს ეგეც ხომ არ მეცოდინება. რამე აზრი გაქვს? აი კიდევ ბუსტის მართვაზე მთელი სტატია http://autospeed.com.au/cms/A_2778/article.html ეგ ჟიკლიორი ლიმიტს უკეთებს ტურბინიდან აქტუატორისკენ გამომავალ წნევას, რომელიც ხსნის ვესტგეიტსს, შესაბამისად თუ ჟიკლიორს ამოაცლი ან ნახვრეტს გაუდიდებ, უფრო დაბალ წნევაზე გაიხსნება ვესტგეიტი და ბუსტიც დაბალი იქნება.... თუმცა შეიძლება კომპმა აურიოს... ცდა შეიძლება პრინციპში ![]() მაგრამ იდეას ვერ ვხვდები ![]() ![]() პრინციპში მაგ ჟიკლიორის ადგილზე ბუსტკონტროლერი რომ დააყენო და მაგით აკონტროლო ბუსტის დონე, უკეთესიცაა და მოხერხებულიც ![]() და ეგ სტატია კი სულ სხვა რამეზეა, მანდ ლაპარაკია როგორ უნდა აკონტროლო ოვერბუსტი ბლოუოფის მეშვეობით, თუ ვესტგეიტს დაერხა ან სოლენოიდი დაიბრიდა, ერთგვარი დაზღვევის პრინციპია ![]() უი, მე სხვა ჟიკლიორზე ვამბობდი, აქ სხვა რამეზეა ლაპარაკი ![]() ![]() პრინციპში საინტერესოა, ვესტგეიტის მიერ კონტროლირებად მინიმალურ ბუსტზე ნაკლები თუ გინდა მიიღო, მართლა კარგი იდეებია ამ სტატიაში ![]() მეც გავაკეთებდი იგივეს, პრინციპში , ჯერ გადავიდე ისევ ტურბინაზე ![]() უბრალოდ მანდ მაგ მეთოდის მინუსებიც არის მითითებული, ანუ ქარხნული ბლოუოფი უნდა მოხსნა მაგ შემთხვევაში, უფრო სწორედ, ბაიპასი უნდა გააუქმო და ბლოუოფი უნდა დაუყენო... რაც სავარაუდოდ აურევს ვოზდუხამერის ჩვენებას, თუმცა რაღაც დონეზე მაინც იმოქმედებს... ექსპერიმენტებია საჭირო, მაგრამ არაფერი არ უნდა დაბრიდო მაგ დროს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |