![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მოკლედ, სპორტული საჭის ამბავი მაინტერესებს, რა + აქვს და რა - ქარხნულ საჭესთან შედარებით.
მაგალითად იმპრეზაზე ქარხნულადაც საკმაოდ კარგი და მოსახერხებელი საჭე მოყვება, მაგრამ იაპონიაშივე ბევრი აყენებს სპორტულ საჭეს... ანუ ტრეკზე, რალიზე, დრიფტზე და ა.შ. რატომ არის უფრო მოხერხებული? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ 29th September 2016 - 13:17) [snapback]697124[/snapback] ანუ ტრეკზე, რალიზე, დრიფტზე და ა.შ. რატომ არის უფრო მოხერხებული? ჯერ ერთი უფრო მსუბუქია, მერე დიამეტრი აქვს სხვა, მერე ოფსეტი აქვს სხვა. რულევოის რეიშას არ ცვლის და ხაჭაპურს არ აცხობს, მარა გინდა? |
|
|
![]() ![]() |