IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სპორტული საჭე, კითხვა-პასუხი
karlo-fan
გამოხმაურება Sep 29 2016, 12:17
გამოხმაურება #1


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




მოკლედ, სპორტული საჭის ამბავი მაინტერესებს, რა + აქვს და რა - ქარხნულ საჭესთან შედარებით.

მაგალითად იმპრეზაზე ქარხნულადაც საკმაოდ კარგი და მოსახერხებელი საჭე მოყვება, მაგრამ იაპონიაშივე ბევრი აყენებს სპორტულ საჭეს...

ანუ ტრეკზე, რალიზე, დრიფტზე და ა.შ. რატომ არის უფრო მოხერხებული?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
karlo-fan
გამოხმაურება Sep 30 2016, 08:58
გამოხმაურება #2


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(maxouni @ 30th September 2016 - 02:23) [snapback]697149[/snapback]
ჯერ ერთი უფრო მსუბუქია

ციტატა(maxouni @ 30th September 2016 - 02:23) [snapback]697149[/snapback]
მერე დიამეტრი აქვს სხვა

ციტატა(maxouni @ 30th September 2016 - 02:23) [snapback]697149[/snapback]
მერე ოფსეტი აქვს სხვა

ეგ კიბატონო, მე მაინტერესებდა საჭის ბრუნის კუთხეს თუ ამცირებდა, მაგალიტად ბოლომდე მოსახვევად სტოკ საჭეს რომ სჭირდება 2 სრული ბრუნი, სპორტულს თუ შეუძლია 1,5 ბრუნში მოხვევა, არსებობს მსგავსი გადამყვანები?...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge