![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მოკლედ, სპორტული საჭის ამბავი მაინტერესებს, რა + აქვს და რა - ქარხნულ საჭესთან შედარებით.
მაგალითად იმპრეზაზე ქარხნულადაც საკმაოდ კარგი და მოსახერხებელი საჭე მოყვება, მაგრამ იაპონიაშივე ბევრი აყენებს სპორტულ საჭეს... ანუ ტრეკზე, რალიზე, დრიფტზე და ა.შ. რატომ არის უფრო მოხერხებული? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
ინტერესნა...მცირე დიამეტრი თუ აქვს ავტომატურად გულისხმობს რომ - ბრუნი იგივე დაჭირდება რა თქმა უნდა, მაგრამ ხელებს მოუწევთ მცირე მანძილზე გადაადგილება. ნუ დროში იგებ აშკარად, ოღონდ ძალის დატანება მეტი გჭირდება
|
|
|
![]() ![]() |