![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მოკლედ, სპორტული საჭის ამბავი მაინტერესებს, რა + აქვს და რა - ქარხნულ საჭესთან შედარებით.
მაგალითად იმპრეზაზე ქარხნულადაც საკმაოდ კარგი და მოსახერხებელი საჭე მოყვება, მაგრამ იაპონიაშივე ბევრი აყენებს სპორტულ საჭეს... ანუ ტრეკზე, რალიზე, დრიფტზე და ა.შ. რატომ არის უფრო მოხერხებული? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
karlo-fan
ციტატა ეგ კიბატონო, მე მაინტერესებდა საჭის ბრუნის კუთხეს თუ ამცირებდა, მაგალიტად ბოლომდე მოსახვევად სტოკ საჭეს რომ სჭირდება 2 სრული ბრუნი, სპორტულს თუ შეუძლია 1,5 ბრუნში მოხვევა, არსებობს მსგავსი გადამყვანები?... ბრუნი თუ გინდა შეამცირო, სხვა კალონკა უნდა დააყენო. |
|
|
![]() ![]() |