![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
მოკლედ ესეთი პრობლემა მაქვს, დილაობით სანამ ძრავი შედარებით ცივია, იქოქება და ტახომეტრი დგება 1.5 შემდეგ უცევბვე (ცივზე) იწყებს დაწევას და ჩადის 0.7 ზე 0.5 ზე და ქვრება...
როდესაც დავძრავ მაქნაას და ან შუქნიშანზე გავჩერდები... ან უბრალოდ ცეპლენიაზე დავადგავ ფეხს ეგრევე ვარდება ტახომეტრი და ქვრება... (ჩვეულებრივად, ბენზინზე მუშაობის დროს) როდესაც ძრავი კარგად გათბება შემდეგ უკვე კი ვარდება რესკად ტახომეტრი როცა გავახალასტოვებ მაგრამ იჭერს დაბალ აბაროტებზე... რისი ბრალი შეიძლება იყოს იქნებ იცოდეთ. სვეჩები ახალ შეცვლილია (დენსო კ22), თითოულ სვეჩზე დამოუკიდებელი ბაბინა აყენია, დროსელი გაწმენდილია, დიტონაციის დაჩიკი შეცვლილია, ვამუშაოვებ სუპერზე Subaru Forester STB - მექანიკა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13 რეგისტრ.: 31-October 16 მომხმარებელი № 6,334 ![]() |
მოგესალმებით.. კითხვა მაქვს თუ ვინმე შეძლებთ დახმარებას. მყავს ფორესტერი სტბ. 2000 წლიანი ავტომატი ცივზე ტახომეტრი 1.4 დგება და რომ ცხელდება 300-200 ზე ჩამოდის და სულ მასე დგას ხალასტოიზე და ხანდახან ძიორგანიები აქვს. გაწევა ნორმალური აქვს, არც ქვრება. შეცვლილი მაქვს : სვეჩები, პრავოდკა, ფილტრები, ვოზდუხამერი . ეს ყველაფერი დაემართა დროსელის გაწმენდის მერე.. მანამდის აბაროტი 900-800 დგებოდა.
|
|
|
![]() ![]() |