![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
მოკლედ ესეთი პრობლემა მაქვს, დილაობით სანამ ძრავი შედარებით ცივია, იქოქება და ტახომეტრი დგება 1.5 შემდეგ უცევბვე (ცივზე) იწყებს დაწევას და ჩადის 0.7 ზე 0.5 ზე და ქვრება...
როდესაც დავძრავ მაქნაას და ან შუქნიშანზე გავჩერდები... ან უბრალოდ ცეპლენიაზე დავადგავ ფეხს ეგრევე ვარდება ტახომეტრი და ქვრება... (ჩვეულებრივად, ბენზინზე მუშაობის დროს) როდესაც ძრავი კარგად გათბება შემდეგ უკვე კი ვარდება რესკად ტახომეტრი როცა გავახალასტოვებ მაგრამ იჭერს დაბალ აბაროტებზე... რისი ბრალი შეიძლება იყოს იქნებ იცოდეთ. სვეჩები ახალ შეცვლილია (დენსო კ22), თითოულ სვეჩზე დამოუკიდებელი ბაბინა აყენია, დროსელი გაწმენდილია, დიტონაციის დაჩიკი შეცვლილია, ვამუშაოვებ სუპერზე Subaru Forester STB - მექანიკა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ციტატა(Lashqara @ 4th December 2016 - 08:44) [snapback]698795[/snapback] არ ვიცი წესით უნდა ჩაეხსნათ.. მაგრამ კილომეტრაჟი და საათი არ იყო არეული. ხოდა ჯერ შეეცადე დასბროსო (კომპით ჯობია) თუ არა და მამაპაპური კლემების ჩახსნით. ოღონდ ამუშავე გაჩერებეულზე რამოდენიმე წუთი რომ ნასტროიკები აღიდგინოს. დაქოქვამდე გახსენი 2-3 ზაჭიგანიე და მერე 10-15 წუთი პერიოდულად დიდი გაზი მიეცი მანამდე გაწმინდო ხალხატოის დატჩიკი იქვეა დროსელთან ABС უნდა ეწეროს ზედ. წესით უნდა უშველოს (სავარაუდოდ ჭუჭყის გამო დროსელი არ იკეტებოდა კარგად და ტვინმა დაიმახსოვრა რომ ხალასტოებზე ნაკლები საწვავი მიეწოდებინა და ეხლა მასე აკეტებს IMHO) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13 რეგისტრ.: 31-October 16 მომხმარებელი № 6,334 ![]() |
ციტატა(w202mb @ Dec 4 2016, 09:29) [snapback]698797[/snapback] ხოდა ჯერ შეეცადე დასბროსო (კომპით ჯობია) თუ არა და მამაპაპური კლემების ჩახსნით. ოღონდ ამუშავე გაჩერებეულზე რამოდენიმე წუთი რომ ნასტროიკები აღიდგინოს. დაქოქვამდე გახსენი 2-3 ზაჭიგანიე და მერე 10-15 წუთი პერიოდულად დიდი გაზი მიეცი მანამდე გაწმინდო ხალხატოის დატჩიკი იქვეა დროსელთან ABС უნდა ეწეროს ზედ. წესით უნდა უშველოს (სავარაუდოდ ჭუჭყის გამო დროსელი არ იკეტებოდა კარგად და ტვინმა დაიმახსოვრა რომ ხალასტოებზე ნაკლები საწვავი მიეწოდებინა და ეხლა მასე აკეტებს IMHO) მადლობა ვცდი დღეს.. ვნახოთ რა გამოვა. ციტატა(w202mb @ Dec 4 2016, 09:29) [snapback]698797[/snapback] ხოდა ჯერ შეეცადე დასბროსო (კომპით ჯობია) თუ არა და მამაპაპური კლემების ჩახსნით. ოღონდ ამუშავე გაჩერებეულზე რამოდენიმე წუთი რომ ნასტროიკები აღიდგინოს. დაქოქვამდე გახსენი 2-3 ზაჭიგანიე და მერე 10-15 წუთი პერიოდულად დიდი გაზი მიეცი მანამდე გაწმინდო ხალხატოის დატჩიკი იქვეა დროსელთან ABС უნდა ეწეროს ზედ. წესით უნდა უშველოს (სავარაუდოდ ჭუჭყის გამო დროსელი არ იკეტებოდა კარგად და ტვინმა დაიმახსოვრა რომ ხალასტოებზე ნაკლები საწვავი მიეწოდებინა და ეხლა მასე აკეტებს IMHO) ვცადე .. 300 დან 400 მდე აიწია. დეტონაციაც აღარ აქვს. ხალასტოის დაჩიკი გამურული იყო და გავწმინდე. მაგრამ მემგონი 400 ზევით უნდა იყოს?? |
|
|
![]() ![]() |