![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
როგორც გამიგია ელექტრონულად ითიშება 98 იან ფორესტერებზე უკანა ხიდი და მანქანა ხდება წინა ამძრავიანი. საიდან ითიშება და რა პოტენციური საფრთხეებია ? ერთი მგონია რომ ზღვრული აქსელერაციის დროს შეიძლება მანქანა მოასრიალოს/დააბუქსაოს თუ უკანა ხიდი გათიშული იქნება.
კიდე რა შეიძლება ითქვას ამ ფაქტის პლიუს-მინუსებზე? მადლობა წინასწარ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2 რეგისტრ.: 8-September 16 მომხმარებელი № 6,254 ![]() |
გამარჯობათ, კითხვების თემა ვერ ვნახე ვერსად, ახალი თემის გახსნის უფლება ჯერ არ მაქვს და ხიდზე მაინტერესებდა ბარემ რაღაც და აქ დავწერ მეც..
ანუ წეღან ჩავხსენი უკანა ხიდი subaru legacy bl5-ზე (2.0 უტურბინო, ტიპტრონიკი), მაინტერესებდა რას იზავდა და ცოტა ვადრიფტავე, დაძვრის დროსას გავსინჯე სხვაობა და მერე ვნახე რომ გაზზე ბოლომდე როცა ვაჭერდი რაღაც გასდიოდა, ზეთს არ გავს, საწვავი არ არის. მერე ჩავურთე ისევ უკანა ხიდი და მუშაობს ჩვეულებრივად.. რისი ბრალი შეიძლება იყოს და რა იქნებოდა ის სითხე? საიდან გასდიოდა ვერ გავიგე, 2 ზოლად მიყვებოდა მანქანის ნავალს სადღაც გრუჩიტელების დაბლა რა.. |
|
|
![]() ![]() |