![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 56 რეგისტრ.: 13-November 10 მდებარ.: Earth მომხმარებელი № 1,616 ![]() |
ბიჭებო მირჩიეთ რამე...
თბილისში არ ვარ და აქ ნორმალური ხელოსანი არ არის... მოკლედ, SG5 2003 იანი უტურბინო მექანიკა, ცოტა ბუქსაობა მოუწია თოვლში... ამის მერე უკანა ხიდში ცალ მხარეს გატეხა ყუმბარის თავი, აი ყუმბარის თავს შპილკა რო ეცმევა ჩაღრმავება ხოა, იქ გატყდა რა, ის მოკლე მონაკვეთი გატყდა, + ხიდი იყო ბლოკირებული, ანუ აწეულზე ცალ საბურავს რომ ვატრიალებდი მეორე იმ მიმართულებით ტრიალებდა (ასე ვიცი ბლოკირების გასინჯვა smile.gif ) ეხლა ხან არ ატრიალებს მეორეს, ხან საწინააღმდეგო მიმართულებით ტრიალებს + ზეთი იყო გაშავებული ხიდში, მანამდე 1 კვირით ადრე ვნახე კარგი ზეთი იყო, ესეიგი ამ წვალებაზე გაშავდა... + ცეპლენია ბუქსაობს თითქოს ისე დადის, ნუ არ დავდივარ მაგრამ... ბოლოს ცეპლენიამც აუშვა სუნი ცოტა აღმართში რომ მომიწია ასვლა მოკლე მონაკვეთზე... ცეპლენია ხელოსანმა კაიაო... ერთი დამეხმარა კოლოფი გავხსენით და რაღაც პალეცი იყო გატეხილი შევცვალეო არ ვიცი... მანქანა რო ავაწყვეთ ნორმალურად გაიარა ერთი 10 კილომეტრი და მერე ისევ ისეა, უკანა ყუმბარას აგდებს განატეხს, მისი ვერ ვიშოვეთ სხვა გადავაწყვეთ... რა მაინტერესებს პირველ რიგში, უკანა ყუმბარა რო გამოძვრეს მანქანა არ ივლის? ანუ ისე როგორც ესაა ეხლა? თუ უკანა კარდანი საერთოდ ჩავხსენი წინა ხიდით ჩვეულებრივად ხომ უნდა იაროს? (საცდელად მინდა, გამორიცხვისთვის) რა შეიძლება ჭირდეს? და მცოდნე ხელოსანს ვის მირჩევთ? გურიაში ვარ... |
|
|
![]() ![]() |