![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 94 რეგისტრ.: 8-August 15 მომხმარებელი № 5,499 ![]() |
გუშინ განუტევა სული WRX-ის ტურბინამ და მაიძულა გამეხსნა ეს თემა
![]() თუ ვინმეს გაქვთ ან სადმე გეგულებათ ტურბინა TD04HL მითხარით. მადლობა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
Deathrow
სვეჩები რამდენჯერ შემიცვლია და ეგეთი რამე რანაირად უნდა მომხდარიყო? სად უნდა შეყოლოდა ცილინდრში? ინთეიქი მოხსნილი გქონდა? მერე ტურბინა რა შუაშია? მემგონი მაგ ხელოსანს ცოტა აღაჟღაჟებს, რა გულს გიხეთქავს? მოკლედ ან დამთხვევაა (რაც ძალიან არამგონია), ან კიდე ან ჰაერის ინთეიქში (სანამ ტურბინამდე მიდის) მოხდა რამე, არ მოუჭირე რამე და ჰერმეტულობა დაკარგა, და თუ გაწევა აქვს მანქანას დაკარგული, ან ტურბინის მერე ხდება რაღაც, ინტერქულერის ამბებიც შეამოწმე. ჩემთან ერთხელ უეცრად დაკარგა გაწევა, აღარც ბუსტავდა და რაღაც პილასოსივით ხმა ჰქონდა, მეთქი ტურბინა დაიბრიდა, მეორე დღეს რო გავიარე ბუფ დაიძახა და გაწევა აღუდგა, ჰოდა ჰაერის ფილტრი იყო გაბიდნული თურმე და მეორე დღეს დაკეცა ეს ჰაელის ფილტრი პიჩკარტოსავით ![]() მოკლედ ეგეთ ხელოსნებს ნუ აყვები და ვინმე ნორმალურს ანახე რა. |
|
|
![]() ![]() |