![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
უმეტესობამ იცით ალბათ ჩემი მანქანის მატორის ხმა (პორშინი) კი მეუბნებით იარე ჩემსას უფრო დიდი ხმა აქ და დავდივარ და რამე მაგრამ შეშინებული ვარ.
დილით უფრო მეტი ხმა აქ აშკარად ცხელზე კიდევ უნდა დაუჭირო ტოჩკა და მაშინ აქვს ხმა. ხო ეხლა კიდევ რამ შემაშინა დღეს დილით რომ გადავქოქე არ ვიცი რისი ხმა იყო შეილება სულ სხვა რამე იყო მაგრამ საშინელი ხმა იყო. თითქოს გაიკაკანა 3-4 ჯერ მაგრამ ისე უცბად გაჩუმდა ვერც მივხვდი რა იყო ან რისი ხმა იყო. მოკლედ მაგრად მივამსგავსე იმ ხმას აი რენოში მატორი რომ ამიწყევს და პირველად რომ დავქოქეთ რომ კაკანებდა და არაფერმა რომ არ უშველა და თავიდან უნდა დავშალოთო და დაგრუზული წამოვედი სახლში და 1 საათში დამირეკეს გაკეთდაო აი მაგ ხმას გავდა. მოკლედ რა ვქნა რა ზომები მივიღო უსაფრთხოებისთვის და ისე რა ჯდება გაკეთება |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Matador @ 18th December 2009 - 18:19) [snapback]65051[/snapback] ხახუნს ამცირებს, ანუ არი ძალიან დაბალი ზედაპირული დაჭიმულობის მქონე ნივთიერება, რომელიც ედება მოძრავ მეტალის ნაწილებს, უკეთებს აპკს და ხახუნი მეტალის ნაცვლად ამ ნივთიერებაზე მოქმედებს... +11111 ციტატა(PAINKILLER @ Dec 18 2009, 18:22) [snapback]65052[/snapback] მოლიბდენია ძირითადად ![]() ![]() ![]() +11111 ზეთის შემცველობაშიც არის მაგრამ პრისატკებიც აქვთ და კარგათ მუშაობს ეს პრისატკაც , არ არის თორემ სიამუვნებით ჩაუშვებდი ჩემს ძრავში ციტატა(NetDevil @ Dec 18 2009, 18:30) [snapback]65056[/snapback] ანუ ზეთს უნდა შეურიო და პორშინს ხმას შეამცირებს? ![]() პორშინს ხმა აქვს როცა დიამეტრში ზომა კლებულობს ( ცვდება მეასედებში რასაც ვერაფერი გაამთელებს ) ციტატა(PAINKILLER @ Dec 18 2009, 18:42) [snapback]65061[/snapback] ცვეთას ამცირებს ![]() ![]() რაც უფრო ნაკლებია ცვეთა ძრავში დეტალები უფრო კარგათ ერგება ერთმანეთს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Dec 19 2009, 02:11) [snapback]65207[/snapback] რაც უფრო ნაკლებია ცვეთა ძრავში დეტალები უფრო კარგათ ერგება ერთმანეთს ![]() არადა მე პირიქით ვიცი, აბკატკაზე რაც შეიძლება ცვეთა სჭირდება კაკრაზ, ცვეთის საწინააღმდეგო პრისადკები რომ ჩაასხა მაგ დროს, მინიმუმ 10.000 უნდა გაატარო აბკატკაზე, რომ მოჯდეს დეტალები ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Dec 29 2009, 17:39) [snapback]70137[/snapback] არადა მე პირიქით ვიცი, აბკატკაზე რაც შეიძლება ცვეთა სჭირდება კაკრაზ, ცვეთის საწინააღმდეგო პრისადკები რომ ჩაასხა მაგ დროს, მინიმუმ 10.000 უნდა გაატარო აბკატკაზე, რომ მოჯდეს დეტალები ![]() ცვეთა კი არ ჭირდება , დეტალები უნდა მოჯდეს, დეტალი კიდევ ცვეთის გარეშე რო მოჯდება უფრო დიდხანს გემსახურება |
|
|