![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 136 რეგისტრ.: 21-November 14 მდებარ.: ქ. თბილისი. დიდი დიღომი მომხმარებელი № 4,748 ![]() |
გამარჯობათ, დახმარება ან რჩევა ან რავიცი მიშველოს იქნებ ვინმემ.
SG5 XT- ტურბო ავტომატიკა, პირველიდან მეორეში ან პირიქით გადართვის დროს კარგად ურტყავს, 10-15 კილომეტრის გავლის მერე სულ უბერავს და თითქმის ყველა სიჩქარეში გადართვისას ან ურტყავს ან ძორგანიები აქვს. გამოიცვალა: ზეთზე არ მაქ ლაპარაკი. 3 კარობკა, თავის კომპიუტერი ხიდებით, ვოზდუხამერი, გიდრო მუფტა (თუ რაღაც ეგეთი), მანქანის კომპი. მოკლედ ყველაფერი რაც კარობკას უკავშირდება. შედეგი იგივე ჭირს ყველა კაროპკაზე. რა გავაკეთო სად წავიყვანო მანქანა ან ვის ვაჩვენო? იქნებ ვინმეს რამე იდეა გქონდეთ და მირჩიოთ. გამექანიკების გარდა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
სითხე შეამოწმე, დონე არ იყოს დაკლებული. შუნზეც ნახე დამწვრის სუნი არ იყოს (მარრჯვენა მხრიდანაა შუპი, მატორთან რომ სახით დგეხარ)
დასბროსე. უკეთეისია თუ კომპიუტერით დასბროსავ. შეიძლება თვით დიაგნოსტიკაც ჰქონდეს და ერორების ნომერი ამოიწერო. ეს თუ მექანიკური დაზიანებაა არაა და ტვინშია რამე. თუ გაინტერესებს გასწავლი საკმაოდ რეალურია, რომ უბრალოდ გაცვეთილია ფრიქციონები და გასაკეთბელია/გამოსაცვლელია. ციტატა(irakli770077 @ 4th July 2017 - 15:22) [snapback]701882[/snapback] ნუთუ ამ ქალაქში ნორმალური კომპეტენტური ხელოსნები არ არის ? წესიერი ხელოსნები. დავიღალე ეგ კითხვა ბევრს აწუხებს. ჩემი პასუხია: არა და არც უნდათ ისწავლონ, მაინც მიდიან კლიენტები... |
|
|
![]() ![]() |