![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14 რეგისტრ.: 23-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 653 ![]() |
გამარჯობათ! ფორესტერი ვიყიდე, კარობკამ დაიწყო ავარიულ მდგომარეობაში მუშაობა,კორტებთან ვიყავი დიაგნოსტიკაზე არაპერი არ ამოაგდო,არადა ტუ არ მივაჩირე გაზს ფეხი მუშაობს კარგად,ტუ მივაჩირე ეგრევე ავარიულ მდგომარეობაში იწყებს სიარულს,მერე ვხსნი კლემას და ისევ ვაყენებ სწორდება,სად გავაკეტებილო დიაგნოსტიკა ან როგორ მოვიქცე მირჩიეტ რამე
წინასწარ მადლობა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(akm777 @ 31st December 2009 - 02:28) [snapback]70727[/snapback] ფრიქციონებია მემგონი, გამორიცხულ !!! RACKER რა ტროსი, რის ტროსი? ამერიკუილებს თუ აქვს არ ვიცი და იაპონურებს არავითარი ტროსი არა აქვს. zura vtec ტყუილად ფულს ნუ დახარჯავ ხელოსნებთან სიარულში ეს წაიკითხე http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=149 თვითდიაგნოსტიკას და კომპიუტერულ დიაგნოსტიკას შორის მარტო ერთ კოდშია სხვაობა. კოდს იგივეს წერ მაგრამ იმ კოდს 2 მიზეზი აქვს და კომპიუტერული არჩევს რომელია. არა მგონია მაინც და მაინც ის კოდი ამოგიგდოს. მანდ შეიძლება სულაც არ იყოს კარობკის ბრალი. ჩეიძლება TPS იყოს გასასწორებელი, ზედა ვინტი სადაც უყენია ის ნახვრეტი ღარიანია რომ დარეგულირება შეიძლებოდეს. მოკლედ სანახავია ძაბვა TPS-ზე გაზზე მაქსიმალურად დადგმულ მდგომარეობაში. მაგის მერე სანახავია სადმე კარობკიდან გამომავალი მილებიდა რომელიმე დაჭეჭყილი ხომ არაა. |
|
|
![]() ![]() |