![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 3-January 10 მომხმარებელი № 686 ![]() |
ძალიან მომწონს ლეგასი ბ4 ყიდვა მინდა და მაინტერესებს რამდენად გამძლე მანქანაა, ხომ არ გამაწვალებს პროფილაკტიკებით. და კიდევ ტურბინიანი ძრავი არ მინდა, ვფიქრობ ატმოსფერულ 3.0-ზე 2002 წლიანზე, მონაცემებით უწერია რომ 9.1 ლ წვავს 100-ზე, ვინმემ ხომ არ იცით რამდენს წვავს რეალურად ?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
რო ვადარებთ 3.0 უტურბინოს და 2.0 ტურბინიანს სულ მაინტერესებსხოლმე რატო უნდა მოინდომო ადამიანმა იყიდო მაინც და მაინც ლეგასის 3.0 რიტი ჯობია ის თუნდაც ა4-ს? რახან უტურბინოა გამძლეა მაგიტომ უნდა იყიდო? ტურბინიანთან შედარებით რო არაეკონომიურია მაგას ლაპარაკიც არ უნდა. ეკონომიური სიარულით ვერ ჩამოვა 2.0 ტურბინიანის დონეზე და გაზაობითაც ტურბინიანი და უტურბინო ერთნაირად დაწვავს მარა უტურბინო ტყუილა დაწვავს.
ციტატა(maxouni @ 4th January 2010 - 00:51) [snapback]71464[/snapback] იაპონელები სულელები კი არ არისნ 3.0 ლეგასის ფასში ტურბინიან ლეგასის + ტურბინიან ფორესტერს რომ იძლევიან. ეგ არაფერს არ ნიშნავს, უბრალოდ ბაზარი არეგულირებს ფასს როცა ნახმარ მანქანას ეხება საქმე. ცოტაა ეგ უნიათო 3.0ები გამოშვებული და იმიტოა ძვირი. აგერ უბრალოდ შევადაროთ რო ობიექტურები ვიყოთ. ლეგასი 2002 წლიანი 3.0 : 220 ცხენი 6000 ბრუნზე, 289NM 4400ბრუნზე 2000წლიანი A4 220ცხენი აქვს მარა ატმო ლეგასისგან განსხვავებით ტორქი აქვს 300 3200აბაროტზე RSK: 280ცხენი 6500ბრუნზე და 343NM 5000ზე. (ეს ამ ჩამონათვალიდან ყველაზე მაგარია ![]() მეზარება ეხლა ჩამოთვლა მარა უამრავი მანქანაა რომელიც 4X4ზეა და ატმოსფერულ ლეგასს ჯობია მატორითაც და ხშირ შემთხვევაში კომპორტითაც არ მესმის რატომ უნდა გააკეთო ადამიანმა ლეგასის სასარგებლოდ არჩევანი. იმედია თემის ავტორი სწორ არჩევანს გააკეთებს და ზედმეტ ფულს არ გადაიხდის უფრო ნაკლებ ცხენებში ![]() |
|
|
![]() ![]() |