![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 20 რეგისტრ.: 9-December 09 მომხმარებელი № 610 ![]() |
ra sisusteebi aqws 2001 ian subaru foresters turbinians da uturbinos,uturbinos yidva xom ar jobs?ramdenad kargad mushaobs avtomaikebi da ramdens zwaws kalakshi,ra benzins sachiroebs turbiniani da uturbino variantebi.romel zliani modelis yidva jobia 1997 - 2001 shoris, romelma gaamarla ufro?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მე მყავდა ტურბინიანი ST/B STI-2 მოდელი და ახლა მყავს უტურბინო 2.0 S/20 ფორესტერი
![]() სხვაობებს ჩამოვწერ: 1. ბენზინის წვა: ტურბინიანი წვავს 14-15 ლიტრს ქალაქში ( ავტომატიკა ცოტა მეტსაც), ტრასაზე 10 ლიტრს (ავტომატიკა ცოტა მეტს), სუპერი სჭირდება (პრემიუმიც შეიძლება გაჭირვების დროს, მაგრამ ისე ვერ ივლის როგორც საჭიროა, ამიტომ აზრი არა აქვს).... უტურბინო 2.0 ძრავით წვავს ქალაქში 9-10 ლიტრს (ავტომატიკა 11-საც და მეტსაც), ტრასაზე 8 ლიტრს, მიდის რეგულარიც, თუმცა ჩვენთან რეგულარი მაგარი ნაგავია და ამიტომ სჯობია პრემიუმი ჩაასხა (მე მასე ვაკეთებ) 2. კომფორტი: ტურბინიანი ფორიკა შედარებით ჟოსტკია (თუმცა იმდენად არა რომ უკომფორტოდ იგრძნო თავი), STi მოდელი კიდევ უფრო ჟოსტკი ![]() ![]() 3. გაწევა და მანევრი: რა თქმა უნდა ტურბინიანი ფორესტერი უფრო სწრაფია (ბევრად სწრაფი!!!), მაგრა მანევრში მაინცდამაინც დიდი სხვაობა არ არის უტურბინოსთან შედარებით, ჩვეულებრივ S/TB-ზე არის საუბარი, STI ვერსია ბევრად უკეთესად მანევრირებს, თითქმის WRX-ის დონეზე ![]() 4. ძრავის რესურსი და ზოგადად ტექნიკური მომსახურების ფასი: უტურბინო ძრავი ბევრად უპრეტენზიო არის როგორც ბენზინის ისე ზეთის ხარისხის მიმართ, თუმცა რაღაც ნაგავის ჩასხმას მაინც არ ვურჩევ არავის ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|