IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> S\20 Tu S/tb, ???
sandriusa
გამოხმაურება Jan 3 2010, 20:21
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 20
რეგისტრ.: 9-December 09
მომხმარებელი № 610




ra sisusteebi aqws 2001 ian subaru foresters turbinians da uturbinos,uturbinos yidva xom ar jobs?ramdenad kargad mushaobs avtomaikebi da ramdens zwaws kalakshi,ra benzins sachiroebs turbiniani da uturbino variantebi.romel zliani modelis yidva jobia 1997 - 2001 shoris, romelma gaamarla ufro?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 4 2010, 11:14
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




მე მყავდა ტურბინიანი ST/B STI-2 მოდელი და ახლა მყავს უტურბინო 2.0 S/20 ფორესტერი smile.gif


სხვაობებს ჩამოვწერ:

1. ბენზინის წვა: ტურბინიანი წვავს 14-15 ლიტრს ქალაქში ( ავტომატიკა ცოტა მეტსაც), ტრასაზე 10 ლიტრს (ავტომატიკა ცოტა მეტს), სუპერი სჭირდება (პრემიუმიც შეიძლება გაჭირვების დროს, მაგრამ ისე ვერ ივლის როგორც საჭიროა, ამიტომ აზრი არა აქვს)....
უტურბინო 2.0 ძრავით წვავს ქალაქში 9-10 ლიტრს (ავტომატიკა 11-საც და მეტსაც), ტრასაზე 8 ლიტრს, მიდის რეგულარიც, თუმცა ჩვენთან რეგულარი მაგარი ნაგავია და ამიტომ სჯობია პრემიუმი ჩაასხა (მე მასე ვაკეთებ)

2. კომფორტი: ტურბინიანი ფორიკა შედარებით ჟოსტკია (თუმცა იმდენად არა რომ უკომფორტოდ იგრძნო თავი), STi მოდელი კიდევ უფრო ჟოსტკი smile.gif უტურბინო კი ძალიან რბილია (განსაკუთრებით ქარხნულ 15-იან დისკებზე და საბურავებზე), მაგრამ ამ სირბილის გამო უფრო მეტად მგრძნობიარეა ცუდი გზის მიმართ, თუ მუდმივად დანგრეულ გზაზე და ოფროუდზე ივლი, ამორტიზატორები უფრო მალე დაიბრიდება ვიდრე ტურბინიანზე smile.gif

3. გაწევა და მანევრი: რა თქმა უნდა ტურბინიანი ფორესტერი უფრო სწრაფია (ბევრად სწრაფი!!!), მაგრა მანევრში მაინცდამაინც დიდი სხვაობა არ არის უტურბინოსთან შედარებით, ჩვეულებრივ S/TB-ზე არის საუბარი, STI ვერსია ბევრად უკეთესად მანევრირებს, თითქმის WRX-ის დონეზე smile.gif

4. ძრავის რესურსი და ზოგადად ტექნიკური მომსახურების ფასი: უტურბინო ძრავი ბევრად უპრეტენზიო არის როგორც ბენზინის ისე ზეთის ხარისხის მიმართ, თუმცა რაღაც ნაგავის ჩასხმას მაინც არ ვურჩევ არავის smile.gif ასევე იაფი ჯდება სვეჩების გამოცვლაც (როგორც სვეჩის ფასი ასევე გამოცვლის პროცედურა), ვოზდუხამერი საერთოდ არა აქვს, შესაბამისად ვერც დაებრიდება ვერასოდეს biggrin.gif ისე კი გამიგია რომ 2.0 უტურბინო ძრავს 500.000-იც კი გაუვლია smile.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
sandriusa   S\20 Tu S/tb   Jan 3 2010, 20:21
Raven  
sub_forester   Baal ხო იაპოშკები ჩვე...   Jan 4 2010, 15:16
Baal   sub_forester ჰუმანურებ...   Jan 4 2010, 17:24
sub_forester  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge